Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fuckbuddy?

Vierailija
24.05.2011 |

Sama ongelma, kuin niin monella muullakin. Tahtoisi vakituisen panokaverin, kun vaimo ei enää ole lainkaan kiinnostunut koko asiasta.... Itselläni nelivitosena seksihalut eivät ole vähentyneet lainkaan.

Vaimo on ollut yli 20 vuotta, enkä enemmin ole tälläistä harkinnut, mutta nyt alkaa puutteessa oleminen riittää.

Ongelma on siinä, ettei ole tullut naisten iskemistä mietittyä, saatika harjoiteltuakaan yli 20 vuoteen... :-) Mitä, mistä, ennen kaikkea MITEN? Jelppiä?

Olen Turun suunnalla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alat käymään ulkona kun olet sopinut vaikkapa nettitreffeillä tapaamisia. Alat harjoittelemaan sitä sosiaalista menoa, mikä on päässyt ruostumaan.

Sieltä se fuckbuddy jostain kyllä löytyy.

Vierailija
2/9 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä paikalta mitä olet etsimässä http://ow.ly/4PuOH

Siellä sinkut hakee sanalla sanoen, Fuckbuddyja. Sinne vaan sekaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän sieltä misukoita löydy, eli mieleistään valkkaamaan vaan. Siitä se lähtee.

Vierailija
4/9 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menehän papparainen muualle vonkaamaan.

Tuskin kukaan edes on noin vanhasta kiinnostunut.

Vierailija
5/9 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahhaaa!

Älyätkö edes, että yllättävän nopeasti olet samanikäinen kuin tuo "kurppana ukko"?

Mielenkiinoista siinä on se, että sisällä olet ihan sama tyyppi kuin ennemminkin, silloin nuorempana.

Sitä paitsi, tämän päivän 5 -kymppiset ja vanehmmatkin, jos ovat pitäneet itseään kunnossa, ovat viel aivan täydessä pelikunnossa.

Juuri tuontapaisella lyhytnäköisellä, ennakoimattamalla ja jäykällä ajattelemattomuudella ja asenteella veikkaisin, että olet niitä, jotka reilun 20 vuoden päästä tuulipuku päällä ihemettelevät kortistossa että kuinkas nyt näin kävi.

Huomaatko, että noinkin lyhyestä "kurppana ukko" -kommentista saa aika paljin irti, kun tuntee tarpeeksi ihmisluonnetta ja maailmaa?

Vierailija
6/9 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli parhaimmat naurut kuukauteen. Olen itse kohta tuossa iässä ja pitänyt itsestäni huolta urheilemalla ja mieleltäni olen sama pojankloppi kuin 25 vuotta sitten.

Mieskunto on kohdillaan ja mieli tekee joka päivä. Seisookin tanakasti ja kovaa. Edelleen kunto kestää tarvittaessa sen kolme kertaa päivässä. Harvassa on naiset jotka kestää tämmöisessä kyydissä, eikä nykyinen vaimokaan, joten puutteessa saa elää mutta omat kädet toimii apuna.

Mutta provohan tuo oli ja kertoo miten vähän elämänkokemusta takana mutta kyllä se katos sitten jossain vaiheessa on samat lukemat mittarissa niin tiedä mistä kysymys.

Vähän sama kuin heittäisin itse samaa kommenttia 60-vuotiaista niin sielläkin riittää viriilejä pelimiehiä vaikka muille jakaa.

Vierailija
7/9 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun olin parikymppinen, kaikki 40 v hipovat tuntuivat vanhoilta, mutta nyt kun itse olen kutakuinkin 40 v, tunnenkin itseni varsin nuoreksi, ja etenkin nuorekkaaksi ;)

Elämänkokemus on opettanut, laajentanut maailmankatsomustani, ja koulinut luonnettakin kummasti.

Ja väitän omaan kokemukseeni perustuen, että 40v+ mies on mies parhaassa iässä.

En itse ainakaan tässä iässä edes havittele seksistä minkään 20 v pojanklopin kanssa, kyllä vanhemmassa miehessä on enemmän charmia ;)

N38

Vierailija
8/9 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun olin parikymppinen, kaikki 40 v hipovat tuntuivat vanhoilta, mutta nyt kun itse olen kutakuinkin 40 v, tunnenkin itseni varsin nuoreksi, ja etenkin nuorekkaaksi ;)

Elämänkokemus on opettanut, laajentanut maailmankatsomustani, ja koulinut luonnettakin kummasti.

En itse ainakaan tässä iässä edes havittele seksistä minkään 20 v pojanklopin kanssa, kyllä vanhemmassa miehessä on enemmän charmia ;)

N38

Ai että kysyntää vielä olisi? Pitäisikö nostaa kytkintä tuon salatekstiviesti akan luota, tälläkin hetkellä vituttaa niin, että päähän sattuu. Harmi, että toi meidän muksu tulisi kärsimään siitä niin paljon, muuten ei esteitä olisi :(

Olisiko jotain hyviä vinkkejä narauttaa hänet?

M40+

Vierailija
9/9 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

N38

Ai että kysyntää vielä olisi? Pitäisikö nostaa kytkintä tuon salatekstiviesti akan luota, tälläkin hetkellä vituttaa niin, että päähän sattuu. Harmi, että toi meidän muksu tulisi kärsimään siitä niin paljon, muuten ei esteitä olisi :(

Olisiko jotain hyviä vinkkejä narauttaa hänet?

M40+

Vinkkejä kenen narauttamiseksi ja mihin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä