Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys seksistä miehille, rehellisiä vastauksia kiitos!

Vierailija
29.08.2013 |

Eli: Olen 22-vuotias nainen ja pitkässä ja vakituisessa, kuitenkin suht avoimessa parisuhteessa naisen kanssa. Tätä avoimuuttamme on turha tulla arvostelemaan, olen oppinut ettei sitä voi ymmärtää ellei itse ole osa sitä. Meidän suhteessamme on ollut sallittua tehdä lähes mitä vaan toisen kanssa, mutta pitää jutella siitä etukäteen toisen kanssa. Minä olen siis biseksuaali. Vaikka meidän seksielämä on vilkas, suoraan sanottuna kaipaan kipeästi seksiä miehen kanssa. Se on täysin eri laista eikä mies voi antaa sitä mitä saan naisen kanssa eikä nainen sitä mitä saan miehen kanssa. Sellaista hellänrajua ottamista, pelkkää seksiä ja sitä tunnetta, että mies haluaa minua. Ei mitään hempeilyä välttämättä mielellään, vaan molemmille itsetunnon boostausta. Himoa ja kiihkeyttä. Hän saa naista, minä saan kokea itseni halutuksi. Mistä minä voisin tällaista löytää? Olisiko miehet yleensä kiinnostuneita tällaisesta? Oletteko itse, luuletteko muiden miesten olevan? Onko tämä liian riskialtista vai onko mahdollista löytää oikeasti luotettava mies jolle riitää pelkkä seksi eikä tule ongelmia? Itse olisin innoissani jos joku alkaisi ehdottelemaan, mutta olenkin aika aktiivinen seksuaalisesti, niin en tiedä miten muut tähän suhtautuu. Minua vähän hävettää mutta olen aina tykännyt ajatuksesta ja se ei ole mikään hetken mielijohde. Kyselen tätä täällä, koska olen aika ujo enkä uskalla helposti lähestyä  ihmisiä. jännittää aika paljon tännekin kirjoittaa. Ja jos totta puhutaan, en ole koskaan "joutunut" itse iskemään seurustelu- tai seksikumppaneita. Minulla on aika vähän kokemusta miehistä (naisista enemmän), pari yhden illan juttua. Mutta tiedän mitä haluan. Toivon saavani tähän rehellisiä vastauksia. Ei tarvitse arvostella elämääni, sillä se ei siitä mihinkään muutu. :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet haluavat seksiä yhtä lailla kuin naisetkin, elleivät jopa enemmän. Uskoakseni monelle miehelle riittää myös pelkkä seksi ja osa miehistä haluaa luotettavan rakastajattaren, vaikka elävätkin vakituisessa parisuhteessa ja parisuhteen seksielämä olisi hyvää. Vakituinen seksikumppani piristää miehen elämää, mutta kiinnijäämisessä on aina riski ja silloin on myös kannettava vastuunsta toisella aiheutetusta surusta ja luottamuksen pettämisestä. Itse unelmoin rakastajattaresta, jonka pääsisiin naimaan "aivot pellolle".

Vältät kuitenin suurimmat ongelmat löytämällä vapaa ja viriilin miehen, joka haluaa kanssasi pelkkään seksisuhteeseen. Sellaisia kuitenkin löytyy aivan joka paikasta. Ehdota miehelle suoraan sopivan kandidaatin kävellessä vastaan.

Vierailija
2/5 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mitä tarkoitat. Olen aikoinaan saanut olla suhteessa vastaavan laisessa tilanteessa olleen Bi naisen kanssa. Ihanaa aikaa ;) On hyvä muistaa, että kukaan ei omista ketään, se on hyvä lähtökohta ;) / vilivallaton

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on parisuhde, mutta silti yksi sakarakas. Se toimii oikein hyvin, mutta kun salarakkaana on ollut sinkku, niin ennemmin tai myöhemmin mukaan tulee voimakkaita tunteita. Varatun kanssa seksisuhde säilyy helpommin seksisuhteena.

Rakastajattarenani on myös ollut bi-nainen. Tuo nainen oli niitä seksikkäimpiä tapaamiani.

Vierailija
4/5 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuneita on varmasti, riippuu sitten henkilöstä voiko toimia pidemmän päälle. Millä paikkakunnalla olet? ;)

t: mies, 26v

Vierailija
5/5 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota yhteyttä niin saat just ton minkä haluat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan