Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketoosissa ollenkaan kalorirajaa vai pelkästään hiilariraja?

Vierailija
24.05.2011 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Vierailija
2/8 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkin verran ihmisen koosta, mutta jo pysyttelee 500 kcal /pv, niin pysyy takuulla ketoosissa.

Joten, on kaloriraja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka hiilarien määrä olisi 30g?

ap.

Vierailija
4/8 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pysy.

Vierailija
5/8 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pysy.

Mistä sais tarkan linkin faktaan?

ap.

Vierailija
6/8 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vetämällä hiilarit tosi alas, yleensä n. 20g/vrk, suurin osa menee ketoosiin. Toisaalta, vaikka ei rajoittaisi hiilareita, mutta eläisi tosi matalilla kaloreilla, silloin myös jossain vaiheessa on ketoosi päällä. Esim. paastotessa ketoosi on se mikä vie nälän tunteen. Ja nutraajilla ynnä muilla pussikuureilla esiintyy tätä samaa, ketoosi vie nälän.

Hae itse faktat, olen minäkin ihan ite kaivanut tiedon ja lukenut.

Vierailija
7/8 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöh ja pöh! Kalorimäärällä ei ole tekemistä ketoosin kanssa. 20g hiilareilla olet taatusti ketoosissa, mutta itse olen esim. 40g hiilareillakin.

Mutta jos laihtua haluat, suosittelen myös kalorivajetta. Karpeissa on iso joukko ihmisiä jotka eivät laihdu yhtään mihinkään, koska kalorimäärät ovat liian korkeita. Itse laihduin 12 kiloa karppaamalla ja vielä normaalipainon sisällä. Kalorivaje n. 500 kcal/pv. Myös Atkins luotti siihen, että ihmisen luonnollinen nälänsäätely pitää automaattisesti huolen kalorivajeesta...valitettavasti se automaattinen nälänsäätely on nykyään aika monilta hukassa...

Vierailija
8/8 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla tulee matalammilla hiilareilla, toisilla korkeammilla. Mutta yleensä sii 20-50g /vrk. itse huomaan, että yksittäisen päivän korkeammat hiilarit ei muuta tilannetta, jos seuraavana taas on matalat hiilarit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä