Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisitkö miehesi reissuun, jossa hän olisi ainoana miehenä 20 naisen joukossa?

Vierailija
24.05.2011 |

Minun mieheni lähdössä tällaiselle liiton (?) tms. vapaaehtoiselle kurssimatkalle jossa osanottajia ympäri maata, ennestään ei kuulemma tunne ketään näistä. Majoitus on hotellissa ja reissu tehdään bussikuljetuksella. Oli jokunen muutama muukin mieslähdössä, mutta kun kuulivat sukupuolijakauman niin peruivat, Minun mieheni on ihan innoissaan lähdössä. MInua kyrsii,mutta menköön aikuinen minne haluaa. MIten teillä tällainen menisi vai haluaisiko miehesi ylipäätään tuollaiselle reissulle?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei kyseessä olisi sitten vanhoja akkoja, 50 plus siis.

Vierailija
2/26 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elämä nyt mitään jatkuvaa kiimaa ole. Minun miehen matkustaa työkseen ja naisia pyörii ympärillä. Tuskin hän meidän runsaan sekstailun päälle enää muita jaksais hoidella ; D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visin mennä sinne samaan paikkaan. Miehellesi kilpailijaksi.

Vierailija
4/26 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elämä nyt mitään jatkuvaa kiimaa ole. Minun miehen matkustaa työkseen ja naisia pyörii ympärillä. Tuskin hän meidän runsaan sekstailun päälle enää muita jaksais hoidella ; D

on hieman eri tilanne kuin matkustaa työkseen, jos ymmärrät mitä tarkoitan. Ap

Vierailija
5/26 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni kyllä päästäisi minut, luottaa minuun kuulemma ihan 110% (ja kyllä olen luottamuksen arvoinenkin), mutta minä en kyllä päästäis miestäni, vaikka häneen luotankin, eikä mieheni sinne lähtisi, koska tietäisi etten siitä pitäis.

Vierailija
6/26 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos esim työmatka niin kyllä päästäisin.

Itselläni työkaverit suurimmaksi osaksi miehiä ja reissaan heidän kanssaan n. kerran kahdessa vuodessa. Eikä ole tullut mieleen pettää näillä matkoilla.

Vierailija
7/26 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on aikuinen ihminen ja tekee itse päätöksensä.

Eipä mulla kyllä olisi mitään syytä edes yrittää kieltää.

Vierailija
8/26 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni kyllä päästäisi minut, luottaa minuun kuulemma ihan 110% (ja kyllä olen luottamuksen arvoinenkin), mutta minä en kyllä päästäis miestäni, vaikka häneen luotankin, eikä mieheni sinne lähtisi, koska tietäisi etten siitä pitäis.

Siis miksi et? Mikä ongelma?

Vierailija
9/26 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi et? Mikä ongelma?

Etten mä sentään tyhmä ole, niin monta miestä tiedän jotka ovat vaimojaan pettäneet tilaisuuden tullen, ei kukaan voi tietenkään estää toista pettämästä jos tämä sen aikoo tehdä, mutta miks pitäis ehdoin tahdoin toinen tuollaseen tilanteeseen työntää..? Äääh, enpä tiedä osasinko selittää asian ymmärettävästi.. :)

Vierailija
10/26 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten mä sentään tyhmä ole, niin monta miestä tiedän jotka ovat vaimojaan pettäneet tilaisuuden tullen, ei kukaan voi tietenkään estää toista pettämästä jos tämä sen aikoo tehdä, mutta miks pitäis ehdoin tahdoin toinen tuollaseen tilanteeseen työntää..? Äääh, enpä tiedä osasinko selittää asian ymmärettävästi.. :)

Vierailija
11/26 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi luottaa 100 % ettei mitään tapahdu. Parhaimmatkin tekevätvirheitä jos vain kaikki loksahtaa kohdalleen. Mielummin välttelen sellaisia tilanteita.. Ja en menisi minäkään ilman miestäni 20 miehen kanssa matkalle.

Vierailija
12/26 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi luottaa 100 % ettei mitään tapahdu. Parhaimmatkin tekevätvirheitä jos vain kaikki loksahtaa kohdalleen. Mielummin välttelen sellaisia tilanteita.. Ja en menisi minäkään ilman miestäni 20 miehen kanssa matkalle.

Vierailija
13/26 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi luottaa 100 % ettei mitään tapahdu. Parhaimmatkin tekevätvirheitä jos vain kaikki loksahtaa kohdalleen. Mielummin välttelen sellaisia tilanteita...

T.7

Vierailija
14/26 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 naista ja yksi mies. Hän on kiva kaveri ja meistä kaikista tuli ystäviä. Mutta ei siellä mitään seksuaalista ollut, kyllä kai normaalit ihmiset osaa olla aikuisia.

Vierailija
15/26 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en uskaltaisi päästää, miten voisin päästää miehen päivittäin astumaan ulko-ovesta maailmalle. Siellä on kauhiast naissii!

Vierailija
16/26 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan tajua, miksi jotkut naiset ottaa pulttia tämmöisestä. Ei kai se nyt automaattisesti tarkoita, että mies on menossa naimaan jos lähtee kotoa pois jonnekin missä on naisia?

Vierailija
17/26 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alkaa supatus, jos joillain näyttäisi olevan jotain edes kehittymässä.

Enemmän olisin huolissani, jos mies lähtisi ukkolaumassa matkalle yhden naisen kanssa... Kun ne "äijät" osaavat oikein innostaa toisiaan. Ja solidaarisuuskin on toista luokkaa kun ämmälaumoissa.

Vierailija
18/26 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mikä minä olen estämään ja kieltämään? Hän menee jos haluaa. Jos siellä jotain pettämistä tapahtuu, niin mies on tietysti vastuussa asiasta ja tietää, että lähden lasten kanssa jos ei osaa pitää kulliaan piilossa. Jos silti haluaa pettää, niin oma on menetyksensä - se pettäminen olisi joka tapauksessa tapahtunut ennemmin tai myöhemmin, joten...

En ala järjestää ja kontrolloida miehen elämää ja tehdä kaikkeni, ettei miehelle tulisi tilaisuutta pettää. Ei se kuulostaa kovin terveeltä.

Luotan mieheeni täysin. Mutta jos hän pettää luottamuksen, niin jatkan elämää ilman häntä. So simple.

Vierailija
19/26 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitää oikein kysellä että päästäisittekö =D Eikös aikuiset ihmiset osaa itse päättää asioistaan ja kun aletaan huomaamatta puhua tuolla tavalla, että "päästäisittekö", " annoin luvan lähteä" "kysyi lupaa", niin silloin ollaan tosi pahasti hakoteillä. Meillä ei tulisi kuuloonkaan, että tarvitsisi kysellä "lupia" mihinkään. Asioista keskustellaan normaalisti ja kumpikin saa päättää omista menoistaan.

Vierailija
20/26 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paluuta nussintareissulta ei olisi.

Mutta onneksi valitsin raitiin;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän