Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisitkö miehesi reissuun, jossa hän olisi ainoana miehenä 20 naisen joukossa?

Vierailija
24.05.2011 |

Minun mieheni lähdössä tällaiselle liiton (?) tms. vapaaehtoiselle kurssimatkalle jossa osanottajia ympäri maata, ennestään ei kuulemma tunne ketään näistä. Majoitus on hotellissa ja reissu tehdään bussikuljetuksella. Oli jokunen muutama muukin mieslähdössä, mutta kun kuulivat sukupuolijakauman niin peruivat, Minun mieheni on ihan innoissaan lähdössä. MInua kyrsii,mutta menköön aikuinen minne haluaa. MIten teillä tällainen menisi vai haluaisiko miehesi ylipäätään tuollaiselle reissulle?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailmassa ihmiset elää kun avioliitossakin pitää kysellä "lupia" ja kontrolloida toisen menemisiä ja tulemisia. Ei jeesus sentään. Ei tulisi mieleenikään alkaa jakelemaan jotain lupia, eikä itsekään niitä kyselemään. Jos ei toiseen uskalla luottaa kokonaisvaltaisesti niin johan on markkinat!

Vierailija
22/26 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en uskaltaisi päästää, miten voisin päästää miehen päivittäin astumaan ulko-ovesta maailmalle. Siellä on kauhiast naissii!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman eri tilanne tuo kuin ap:n, jos nyt oikein olet ymmärtänyt.

Vierailija
24/26 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin miehiä on hyvin vähän. Itselle ei ole tullut mieleenkään, että näiden miesten vaimot olisivat niin mustasukkaisia, etteivät päästäisi joihinkin vapaaehtoisiin liiton juttuihin mukaan. Jos haluaa pettää, niin se onnistuu ilman isoa naisporukkaakin! Päinvastoin luulisi, että tuollaisissa tilaisuuksissa juorut lähtisivät aika nopeasti kiertämään, jos jotain epäilyttävää tapahtuisi. Tuollainen mustasukkaisuus on ihan järkyttävää! Oma mieheni on hyvin paljon baareissa työn puolesta, pitäisikö minun pyytää häntä jäämään työttömäksi?

Vierailija
25/26 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin miehiä on hyvin vähän. Itselle ei ole tullut mieleenkään, että näiden miesten vaimot olisivat niin mustasukkaisia, etteivät päästäisi joihinkin vapaaehtoisiin liiton juttuihin mukaan. Jos haluaa pettää, niin se onnistuu ilman isoa naisporukkaakin! Päinvastoin luulisi, että tuollaisissa tilaisuuksissa juorut lähtisivät aika nopeasti kiertämään, jos jotain epäilyttävää tapahtuisi. Tuollainen mustasukkaisuus on ihan järkyttävää! Oma mieheni on hyvin paljon baareissa työn puolesta, pitäisikö minun pyytää häntä jäämään työttömäksi?

Vierailija
26/26 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mikä minä olen estämään ja kieltämään? Hän menee jos haluaa. Jos siellä jotain pettämistä tapahtuu, niin mies on tietysti vastuussa asiasta ja tietää, että lähden lasten kanssa jos ei osaa pitää kulliaan piilossa. Jos silti haluaa pettää, niin oma on menetyksensä - se pettäminen olisi joka tapauksessa tapahtunut ennemmin tai myöhemmin, joten... En ala järjestää ja kontrolloida miehen elämää ja tehdä kaikkeni, ettei miehelle tulisi tilaisuutta pettää. Ei se kuulostaa kovin terveeltä. Luotan mieheeni täysin. Mutta jos hän pettää luottamuksen, niin jatkan elämää ilman häntä. So simple.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä