Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kehu naisen ulkonäköä, saat varmemmin"

Vierailija
24.05.2011 |

Yksinkertaine mutta toimiva totuus, kehu naisen silmiä, ulkonäköä ja irtoaa seksiäkin helpommin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kivaa ja kohottaa sekä omaa että toisen itsetuntoa, se saa tekijän näyttämään vähän ns. maailmanmieheltä. Ja koska itsetunto on miesten kohdalla usein ratkaiseva tekijä siinä, kuka saa ja kuka ei, niin lopputulos ei ole kauhean vaikea päätellä. Havainnot perustuvat omiin kokemuksiin sinkkuvuosilta. :)

Mutta lisäisin vielä, että me miehet taidamme loppujen lopuksi olla vieläkin alttiimpia kehuille kuin naiset, vaikkemme sitä välttämättä myöntäisikään. Miehinen kulttuuri ei yleensä turhia kehuja tunne, eikä poikia opeteta ottamaan niitä vastaan, joten kun kuulee naiselta että on todella hyvännäköinen, älykäs tai charmikas niin johan sellainen hivelee miehistä itsetuntoa.

Vierailija
2/5 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomieheni ei kertaakaan avioliittomme aikana kertonut kuinka kaunis, ihana ja hauska olen.

Vieraat miehet kertoivat ja kyllä, saivat.

Nykyinen aviomieheni kertoo päivittäin kuinka haluttava (yli 40v) ja täydellinen vaimo olen.

Se ei vaikuta siihen, että rakastelisimme nykyistä useammin (en kuitenkaan enää anna niille vieraille miehille vaikka kehuvat).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaine mutta toimiva totuus, kehu naisen silmiä, ulkonäköä ja irtoaa seksiäkin helpommin.

että jos nainen ei ole kauhean kaunis, kannattaa kehua jotain yksityiskohtaa (esim. silmiä). Jos taas nainen on ihan mukiinmenevän näköinen, voi kehua kauneutta. Jos taas nainen on oikeasti kaunis, kannattaa kuulemma kehua hänen älykkyyttään.

Vierailija
4/5 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomieheni ei kertaakaan avioliittomme aikana kertonut kuinka kaunis, ihana ja hauska olen.

Vieraat miehet kertoivat ja kyllä, saivat.

Nykyinen aviomieheni kertoo päivittäin kuinka haluttava (yli 40v) ja täydellinen vaimo olen.

Se ei vaikuta siihen, että rakastelisimme nykyistä useammin (en kuitenkaan enää anna niille vieraille miehille vaikka kehuvat).

Vierailija
5/5 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota ulkonäön kehumista kun saa kuulla ihan kyllästymiseen saakka, on ihana kuulla joskus olevansa fiksu, tai vaikka hauska tai jotain.