Mien nouseva merkki vaikuttaa luonteeseesi?
Minä olen kaksoset, nouseva skorpioni. Vanhemmiten alan yhä enemmän muuttua skorpioniksi, tai esiin tulee kummankin merkin huonot puolet. Olen kerrassaan aika kamala ihminen. Minussa on kaksosen tuuliviirimäisyys ja skorpionin pistävyys, hulluus ja syvyys samassa paketissa.
Kommentit (17)
Mieheni nouseva seiväs vaikuttaa luonteeseeni. Kun saan sitä, niin olen hyväntuulinen. Kun äijä pihtaa, niin olen kiukkunen.
Aika jännä juttu että nouseva merkkini on jousimies ja voin olla ulospäin aika rento, menevä ja avoin, mutta skorpioni tähtimerkkini tuo luonteeseeni eristyneisyyttä, vakavuutta & hiljaisuutta. Kuumerkkini on vesimies, mutta en muista merkitystä...
aurinko kaksonen, nouseva leijona. Tarkat tiedot on syntymäajasta, mut noi kuvaukset ei kyl päde muhun et olisin jotenki tosi itsevarma tai puhelias joopa:D
olenko skorpionimainen, mutta tulen hirveän hyvin toimeen skorpionien kanssa, jotenkin niiden kanssa synkkaa aina samantien. Olen siis härkä, nousevana skorpioni. Ja joo, olen sellainen jääräpää, härän kuvaus osuu kyllä niin yksiin minussa. Ehkä impulsiivisuus ja helposti kyllästyminen asioihin ja seurustelukumppaneihin tulee sitten tuolta skorpparin puolelta. Ja tämä pätee täysin :" Skorpionin elämässä täytyy koko ajan tapahtua jotakin enemmän tai vähemmän dramaattista jotta hän voisi tuntea elävänsä." :D
Horoskooppi on okkulttista paskaa!!!
aurinkomerkki jousimies, kuumerkki kaksonen, niin huh huh.
inhoan kun kahvitauolla udellaan heti horoskooppimerkkiä.. ja sitten mut luokitellaan heti sen mukaan ilman että kukaan oikeesti tuntee mua..
Aloitan kiertämisen uusissa paikoissa ja tällä kertaa en aio merkkiäni kertoa
Astrologiaa pitkään harrastaneen ystäväni mukaan nouseva merkki on yleensä helposti havaittavissa ja vaikuttaa eniten ennen 20. ikävuotta. Aikuistuessaan ihminen ottaa enemmän käyttön aurinkomerkkinsä piirteitä, kun tulee enemmän "omaksi itsekseen".
Nouseva merkki näkyy parhaiten ensivaikutelmassa ja ihmisen yleisessä ilmiasussa, aurinkomerkki ei aina niinkään paista päälle.
Minunkin nouseva merkkini on skorpioni, mikä tekee minusta tarkkasilmäisen ihmistuntijan, joka ei kuitenkaan koskaan paljasta todellisia ajatuksiaan liian varhain. Skorpioniin nousumerkkinä yhdistetään myös seksikkyys, jolla ei ole tietenkään mitään tekemistä edullisen ulkonäön kanssa sinänsä.
Horoskooppi on tapa puhua asioista, joista yleensä vaietaan, eli ihmisten erilaisista, mutta samanarvoisista luonteenpiirteistä ja ominaisuuksista.
inhoan kun kahvitauolla udellaan heti horoskooppimerkkiä.. ja sitten mut luokitellaan heti sen mukaan ilman että kukaan oikeesti tuntee mua..
Aloitan kiertämisen uusissa paikoissa ja tällä kertaa en aio merkkiäni kertoa
tuollaisia vaikutuksia. Kaikki muutkin (tarkkaan määritetyt) muut merkit ja kuvaukset menee ihan pieleen paitsi oma aurinkomerkkini. Sitä sen sijaan olen erittäin vahvasti.
mitenkään, koska horoskoopit ovat hölynpölyä ja niihin uskovat yksinkertaista porukkaa.
Ja nouseva neitsyt. Mutten silti muistuta neitsyen kuvausta yhtään!
ja se näkyy mussa juurikin ensivaikutelmana. Sitten kun muhun tutustuu paremmin, niin olen aurinkomerkkini mukaisesti ulospäinsuuntautunut, huumorintajuinen ja optimistinen, mikä voi tulla yllätyksenä.
Joissain muutamissa asioissa olen todella, todella pikkumaisen tarkka eli neitsythän se siellä esittäytyy. Olen myös hyvin pitkävihainen, vaikken aina sitä näytä päällepäin. Jos multa ei pyydetä vääryyttä anteeksi, niin muistan sen varmaan loppuikäni. Jos pyydetään, niin unohdan samantien.
Itse olen aurinkomerkiltäni kalat ja jos kalojen luonnetta pitäisi jotenkin kuvailla, olisin siihen täydellinen esimerkki. Nousevalta merkiltäni olen Jousimies joka oli mun mielestä aluksi vähän outoa koska olen aika mukavuudenhaluinen enkä välitä muutoksista/seikkailuista, plus olen aika sisäänpäinkääntynyt. Olen kuitenkin saanut kuulla ystäviltäni että annan tosi jousimiesmäisen ensivaikutelman ja huomaan muodostavani sellaisen jousimies kuoren uusissa tilanteissa, kuuluu kalojen luonteeseen vissiin.
Mersun merkki nousee kun avaa konepellin.
.