Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en vastaa tuntemattomiin numeroihin

Vierailija
24.05.2011 |

Laskin, että tämän kuun aikana minulle on soitettu 15 tuntemattomasta numerosta ja jokainen niistä on ollut puhelinmyyjä (tutkin netissä). Monista noista soittoja tullut monta kertaa. Aika hyvä saldo, kun on vasta 24. päivä. Sitkeitä kavereita kyllä.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin, että tämän kuun aikana minulle on soitettu 15 tuntemattomasta numerosta ja jokainen niistä on ollut puhelinmyyjä (tutkin netissä). Monista noista soittoja tullut monta kertaa. Aika hyvä saldo, kun on vasta 24. päivä. Sitkeitä kavereita kyllä.

Vai tarkoitatko numeroa jota et tunnista,etkä soittoa jossa ei ole numeroa ollenkaan??

Vierailija
22/37 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkia tämä,

niin loppuu puhelinmyyjien soittelu.

on kovin vahvasti sanottu, "vähenee" on lähempänä totuutta.

nyt ihan noin.

Ei edes yhtä häirikköpuhelua vuodessa tule kun on liittynyt Robinson-rekisteriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta "kiitos en tilaa lehtea hyvaa paivan/illan jatkoa" ja sulkea saman tien puhelin. Ei siina tarvitse kuunnella sen enempaa sen myyjan puheita kun sulkee sen puhelimen HETI kun on sanonut esim. edella mainitulla tavalla. Monista virastoista ja pankeista soitetaan tuntemattomasta numerosta joten ei kannata sitten ihmetella kun puhelua ei kuulu. Ja onhan monilla yksityishenkiloilla tuntematon numero. Mutta kukin tyylillaan...

tuhlaan mieluummin puhelinhäirikön aikaa. Mitä enemmän noin tehdään sitä kannattamattomampaa moinen puuha firmoille on! Hähä! :)

Vierailija
24/37 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta "kiitos en tilaa lehtea hyvaa paivan/illan jatkoa" ja sulkea saman tien puhelin. Ei siina tarvitse kuunnella sen enempaa sen myyjan puheita kun sulkee sen puhelimen HETI kun on sanonut esim. edella mainitulla tavalla. Monista virastoista ja pankeista soitetaan tuntemattomasta numerosta joten ei kannata sitten ihmetella kun puhelua ei kuulu. Ja onhan monilla yksityishenkiloilla tuntematon numero. Mutta kukin tyylillaan...

tuhlaan mieluummin puhelinhäirikön aikaa. Mitä enemmän noin tehdään sitä kannattamattomampaa moinen puuha firmoille on! Hähä! :)

Vierailija
25/37 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaa eloa kummasti.

Mun ois täysin mahdotonta olla vastaamatta outoihin numeroihin...

Vierailija
26/37 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku toinen tuolla jo aiemmin luetteli pitkän listan siitä, mitä muitakin puheluita ihminen voi saada tuntemattomista numeroista.

Erilaiset myyjät on kyllä ärsyttäviä, mutta ei ne minun elämää ole pilanneet. Ja harvemmin niitä soittoja tulee kovin montaa viikossa kuitenkaan. Toisaalta asiallisesta tuntemattomasta numerosta soittavalla voi olla tärkeää ja kiireellistäkin asiaa.

Vierailija
27/37 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuu lyhyeen tyrkyttäminen

Vierailija
28/37 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkia tämä, niin loppuu puhelinmyyjien soittelu.

on kovin vahvasti sanottu, "vähenee" on lähempänä totuutta.

nyt ihan noin. Ei edes yhtä häirikköpuhelua vuodessa tule kun on liittynyt Robinson-rekisteriin.

Robinson-rekisteri vähensi puheluita jonkin verran. Sen lisäksi olen liittynyt ainakin kahteen muuhun estolistaan.

Nykyään puhelinmyyjät eivät soitele edes joka päivä. Jonkinlainen saavutus ilmeisesti sekin :/

Vierailija
29/37 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kun minun pitäisi soitella asiakkaille, että milloinkahan sopisi pakettia toimitella, niin eipä vastata kun on tuntematon numero! Sitten itketään, että teidän piti soittaa, miksette oo soittaneet, miksi on jätetty vaan tämmöinen yhteydenottopyyntökortti, vinku vinku itku itku... ARGH!!

t. halavatun vittuuntunut pakettienkäsittelijä

Vierailija
30/37 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä ne soittele etukäteen. Yhteenkin toimitukseen oli laitettu ihan selvästi että toimitus klo 15 jälkeen. Kukaan ei soittanut mutta kotona odotti lappu että tuotiin klo 12 mutta kukaan ei ollut kotona. No yllätys!!

Tai sitten joku tulee kyrpä otsassa tuomaan pakettia ja sanoo että eilen jo käytiin mutta kukaan ei ollut paikalla. No ei ollut joo, käydään töissäkin joskus.

Tottakai vastaan jos olen odottamassa jotain tiettyä.

Vierailija
31/37 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä terveyskeskuksessa ja joudun silloin tällöin perumaan varattuja aikoja, esim. hammashoitolasta sairaustapauksien vuoksi.Soittomme tulevat tuntemattomista numeroista, koska kyseiset puhelimet ovat tarkoitettu vain soitettavia puheluita varten. Niihin ei vastata, erikseen on ajanvarauspuhelimet. Monet ihmiset eivät vastaa puheluihin tuntemattoman numeron vuoksi ja ovat sitten vihaisia kun ajanvarauksen peruuntumisesta ei ilmoiteta ja on tullut turha käynti.

Vierailija
33/37 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo puhelinmyyjien soittonumerot voisi kerätä nettiin tietokannaksi otsikon ÄLÄ VASTAA NÄILLE alle.

Vierailija
34/37 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ainakin

tuli tasan yksi puhelu enää ton jälkeen, ja sekin myyjä lopetti samantien kun sanoin että oon tommosen laittanut, heille asti ei vain ollut tieto vielä päivittynyt. Eli toimii ihan oikeasti.

Ehdottomasti se toimii. Robinson koskettaa kuitenkin vain ASML:n alaista toimintaa, ei kaikkea puhelinmarkkinointia.

Näinpä ei voi sanoa, että puhelinmarkkinointi tuon ansiosta täydellisesti loppuu. Sitä he eivät tosin lupaakaan.

Lopputulos on monen tekijän summa.

Vierailija
35/37 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tarkoitatko numeroa jota et tunnista,etkä soittoa jossa ei ole numeroa ollenkaan??

Ystävälliset kanssaihmiset ovat niitä tehneet.

Vierailija
36/37 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin loppuu tyrkyttäminen. Onneksi eivät ole aikoihin soitelleet.

Vierailija
37/37 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan ufoihin aikoihin esim. sunnuntaiaamuna klo 08 jälkeen. Moni puhelinmyyjä vielä antaa vain soida pari kertaa ja sen jälkeen lopettaa. Luulen, että se jää heidän rekisteriin, jos joku katsoo hoitavatko hommaansa.

Usein numerot ovat myös ihan samanlaisia, mutta esim. viimeinen numero on eri kuin pari tuntia sitten soitetussa numerossa.

Puhelinmyyjät oppii tunnistamaan. Kaupungilta tulevat puhelut alkavat täällä aina tietyllä numerosarjalla, sairaalasta samoin. Jos kotiinkuljetus ei onnistu, niin itselleni ei ole ongelma hakea pakettia postista.

Koskaan ei ole mennyt mitään oleellista ohi, vaikka en tuntemattomiin numeroihin vastaa. Lisäksi puhelinmyyjien käyttämät numerot löytyvät usein netistä listoina, joten jos mietityttää, niin helppo tarkistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä