Olen joskus kuullut tällaisista miehistä ja nyt minulla taitaa olla juuri
sellainen!
Mies on aivan unelma, osallistuu kotitöihin, remontoi, on luotettava kaikin puolin, minun rakas ja hyvä ystävä. Elämäni on hyvää hänen kanssaan. Mutta. Kyllä kaikki lomien suunnitteleminen, minkään yhteisen illanveton tai muun kiva suunnitteleminen jää minulle! Mies ei ole kovin romanttinen mutta ottaa minut kyllä muuten hyvin huomioon ja on hellä. Sitten on vielä tuo hää asia. Eli kosinta taitaa jäädä kyllä minun harteille koska muuten me ei kyllä varmaan koskaan mennä naimisiin! Joten harkitsen nyt että jos sitten ostaisin ne sormukset ja kosisin miestä.
Onko kohtalotovereita?
Kommentit (4)
ihan samalta kuin mun mies! mä muutin miehen luokse asumaan kun ei se osannut pyytää. miten teillä yhteenmuutto sujui?volen odotellut jo pitkään kosimista, mutta mies ei ole yhtään romanttinen. ensi vuonna on karkausvuosi ja naiset saa kosia!
Tosin meillä mies puhui naimisiinmenosta yhtämittaa mutta mitään ei saanut aikaiseksi:) Mulle itselle ei naimisiin meno ollut mikään suuri juttu, mutta kun oli tarkoitus lähteä lomalle niin ajattelin että päästään siitäkin puheenaiheesta kun avioidutaan ulkomailla.
En tiedä mikä siinä on niin hirveän vaikeaa järjestää, esim kun minä ehdotan että mennään kylpylään päivänä X, anoppi lupas hoitaa lapset. Kysy saatko töistä vapaata. (mulla on aina viikonloput vapaana) Vie lapset Mummulaan klo 3 ja hae minut kello 4. Tämä onnistuu, mutta auta armias jos pitäs itse järjestää niin ei tuu mitään:)
oli minun aikaansaannosta, kun nyt tarkalleen ajattelen! Minä etsin asunnon jne
Niin on meilläkin aina kaupassa käyty, pyykit pesty ja koti hoidettu jos olen tehnyt pitkää päivää. Mies on oikeasti hyvä mies joten en valita! Ihan hirveitäkin miesystäviä on ollut elämän varrella, joista onneksi pääsin eroon. Nyt osaa arvostaa ihan tavallista miestä!
tutulta kuulostaa, paitsi että tuo mun omaa vielä sen romanttisuudenkin, kehittynyt vuosien varrella. Ja minäkin hoidin meillä sen kosimisen, oli niin kiire :D
Minä voin huoletta lähteä vaikkapa mökille viikonlopuksi ja luottaa siihen että lapset on hyvin hoidettu ja koti on siisti kun tulen takaisin ja kekenkään naisen ei pitäisi tyytytä yhtään vähempään :)
Onnea sinulle!