Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hausjärvi ja sen ympäristö!!

28.10.2005 |

2-vuotias tyttö ja 1-vuotias poika etsivät uusia ystäviä Hausjärveltä, tänne juuri muuttaneina olisi mukavaa saada uusia leikkikavereita!!Asuuko täällä mukavia lapsiperheitä??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui mainita.. kaiken ikäisiä ystäviä kaivataan!! Äiti 23

Vierailija
2/8 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Asustelen Hyvinkäällä eli aika lähellä Hausjärveä. Jos sua kiinnostaa niin kirjoittele tähän sp.osoitteeseen;hanneliini1@netti.fi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Eli mekin ollaan juuri muuttamassa Riihimäelle ja tossa jo jonkin aikaa sitten kyselinkin sieltäpäin kavereita. Käsittääkseni Hausjärvi on siinä Riihimäen vieressä joten meille ainakin seura kelpaisi. Meillä on 1v 9kk poika ja nyt vajaa 2kk vanha tyttö.

Onko sulla sähköpostia johon voisi kirjoitella?

Vierailija
4/8 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko laittaa oman sähköpostisi, joudun aukaisemaan uuden..vastailen sitten pikapuoliin..

Vierailija
5/8 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli avasin itsekin uuden s.postin kun kaikki vanhat on omalla nimellä enkä niitä viitsi tähän laittaa :)

Eli mulle voi laittaa postia osoitteeseen

dealiina@netti.fi

Vierailija
6/8 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Oon 30-vuotias naimisissa oleva äitipuoli ja pojat on 3 ja 5v mutta asuvat äitinsä luona ja ovat meillä aina ku on miehelläni vapaata!

Olisi kiva saada tosiaan uusia ystäviä kun vanhat kamusuhteet ovat kariutuneet siihen että menin naimisiin ja alkoi olla vakiintunut suhde...mutta eteenpäin pitää silti yrittää porskutella vaikka ei hyvät vanhat kamut enää olekaan kuvioissa mukana...Toivon löytäväni edes tätä kautta joitakin kavereita lisää...

Ja onhan sitä itsekin tässä yritetty 1,10v vauvaa muttei vaan meinaa tulla...vauvakuume on kova...

Joten jos kiinnostaa niin kirjottelepa tälläseen osotteeseen kuin prankkari@jippii.fi

Ja ties vaikka meistä tulis kuinka hyvät kaverit!!!! ;)

Kirjottele jos kiinnostaa!!!

Vierailija
7/8 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan myös Hausjärveltä, asuttu täällä jokunen kuukausi.

Meillä on lapset 6v, 4v ja 10kk, itse olen 23. Kavereita kaivataan täälläkin!

Meilitse lisää:pankulosaurus@suomi24.fi

Vierailija
8/8 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko toisen sähköpostiosoitteen, tuo kun ei toimi??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi