ai hitto että pinna voikin kiehua..
miksi minä vastaan kaikesta, miksei mieheni voi koskaan pyytämättä hoitaa pientä lastamme,käydä kaupassa,hoitaa kodin ja tehdä ruuan??
Milloin minä saan sen vapaapäivän ja hengähdystauon??
sitten illalla 23 aikoihin mangutaan vielä seksiä siihen päälle.
Pää hajoaa, meidän poitsu vasta 10 kuinen.
Onko tää sitä niin ihanaa perhe-elämää?
ja siihen päälle vielä että kulta,voitko varata ajan auton huoltoa varten!!
Kommentit (12)
.. rauhoittumaan http://bit.ly/Golf-Peli
Jos ei ole tarpeeksi tempoa nykyiseen mielentilaan, niin oli siellä kannsa ammuskelu ja lyö/potki-pelejä ;)
niin miksi miehelle vielä viikonloppunakin kuuluu hotellitason palvelu? Eihän se silloin ole töissä!
Minä siirryin lapsen kanssa toiseen huoneeseen nukkumaan, kun mies ei selityksistä huolimatta ymmmärtänyt, että viikonloppuna hän laittaa asitiansa tiskikoneeseen ja voi laittaa koneellisen vaatteitaan pesuun. Sanoin, että jos päivät ovatkin yhtä kotitalouskoneena olemista niin ainakin yöt ovat omaa aikaani ja haluan nukkua rauhassa. Siis en kieltäydy seksistä, mutta kuorsausta en kuuntele ja sänkyni on vain minulle.
Onko tää sitä niin ihanaa perhe-elämää?
hankkikaa muutama lapsi lisää niin aina vaan paranee :)
Ei tarvii katella miestä joka odottaa valmista! Paljon kivempaa olla yksin lasten kanssa, saa tehdä mitä haluaa!!
Minä olen kahden muksun kanssa kotona, mies käy töissä. Silti hän osallistuu talouden pyörittämiseen ja ilman erillistä pyyntöä/käskyä. Toki päävastuu on minulla, mutta se ei tarkoita sitä, että mies voi heittäytyä sohvalle makaamaan loppupäiväksi ja minä hoidan edelleen kotia.
Viikonloppuisin jaamme sitten hommia. Tosin yleensä silloin emme siivoa, ehdin hyvin tehdä sen homman viikollakin.
Omaa aikaa saan niin paljon kuin haluan, mutta niin saa mieskin. Olemme tosin aikamoisia kotihiiriä joten harvemmin edes lähdemme minnekään.
Suosittelisin ap:lle keskustelua. Kerrot miehellesi saman mitä aloitusviestissäkin. Ei se tarkoita, että vaikka olet lasten kanssa kotona, olet 24/7 vastuussa kodista ja lapsista. Kyllä pieni tuulettuminen ja lepo tekee kaikille hyvää.
niin ehdit hoitaa kotityöt.
Kun olet kotona, ehdit hyvin tehdä askareet ja vielä viihdyttää itseäsikin ulkoilemalla lapsen kanssa.
Jos mies haluaa seksiä kanssasi, asia on kunnossa. Vähennä omaa kiukkuasi tekemällä sinulle kuuluvat työt, äläkä lastaa odotuksia töissä käyvälle miehelle.
Miehestäkin on mukavaa, jos työpäivän jälkeen kotona on vastassa iloinen vaimo hyvän aterian kanssa.
mutta sitä jaksaa jonkun aikaa kunnes palaa hihat niin ettei jaksa enää mitään. Sitten tulee räjähdys, ja mies huomaa et aijaa vaimo taitaa olla väsynyt, tilanne korjaantuu hetkeksi kunnes taas ajan kuluessa palautuu entiselleen. Näin meillä.
Hyvä neuvo on hankkia se oma harrastus ja pitää kiinni siitä. Ja jakaa kotitöitä jos onnistuu. Meillä se ei onnistu kun miehellä niin paljon töitä. Onneksi ei enää kauan ole sellainen tilanne. Mut vauva-arki on sellaista, et usein äiti joutuu olemaan sidoksissa enemmän kuin mies, ja se voi tuntua välillä tosi ahdistavalta. Siksi se oma aika on tärkeää, pidä siitä kiinni ja tapaa ystäviä. Niistä saa voimaa jatkaa eteenpäin.
niin ehdit hoitaa kotityöt.
Kun olet kotona, ehdit hyvin tehdä askareet ja vielä viihdyttää itseäsikin ulkoilemalla lapsen kanssa.
Jos mies haluaa seksiä kanssasi, asia on kunnossa. Vähennä omaa kiukkuasi tekemällä sinulle kuuluvat työt, äläkä lastaa odotuksia töissä käyvälle miehelle.
Miehestäkin on mukavaa, jos työpäivän jälkeen kotona on vastassa iloinen vaimo hyvän aterian kanssa.
Entäpä jos ulkoilu lapsen kanssa ei ole itsensä viihdyttämistä? Minä kyllä rakastan lapsiani yli kaiken, mutta sitä kaipaa silti omaa aikaa (vaikka se olisi sitten vain ruokakaupassa käyminen).
Tuskin se seksi edelleenkään kiinnostaa, vaikka olisi sitten koko päivän ollut ulkona. Väsynyt mikä väsynyt. Siitä mies saa syyttää itseään.
Voithan toki ap tehdä niin, että teet vain välttämättömimmän kotityöt. En minä ainakaan jaksa stressata niitä. Olen lasten takia kotona, en kotitöiden. Sitä paitsi, tuo meininki voi jatkua kun palaat takaisin töihin; kotityöt ja lapsi on edelleen sinun vastuullasi.
---Tosin yleensä silloin emme siivoa, ehdin hyvin tehdä sen homman viikollakin---
Tuo on hyvä juttu sulta. Kokemuksesta voin sanoa et siivoukset ei kuulu v-loppuun. Etenkin miehet inhoo sitä!
---Tosin yleensä silloin emme siivoa, ehdin hyvin tehdä sen homman viikollakin---
Tuo on hyvä juttu sulta. Kokemuksesta voin sanoa et siivoukset ei kuulu v-loppuun. Etenkin miehet inhoo sitä!
Minusta on vain kätevämpää siivota aina vähän joka päivä niin viikonloppuna voi sitten vain olla, minäkin. Ei siis ole mitään viikkosiivousta eikä päivässäkään siihen siivoukseen tms. kulu paljoakaan aikaa. Tietysti etuna on melko pieni asunto, joten sinällään siivottava pinta-alakin on pieni.
niin mielellään kotiasioita päältä. Tämä ei ikinä tule muuttumaan ellet muuta sitä.
Yksinkertaisesti jätät miehesi ilman suuttumusta, vihaa tai anelua lapsen kanssa kahdestaan. Tämän täytyy toistua joka viikko ainakin pari kertaa alussa.
Tämä on senkin takia välttämätöntä koska tunnesiteet muodostuvat varhaislapsuudessa puolin ja toisin. Tällä tavalla myös miehesi vastuuntunto kasvaa perhettä kohtaan.
Hillitse siis itsesi valittamasta ja toimi asiallisesti!
Tämän kaiken kokenut ja onnistunut:) ja myös nähnyt monta muuta epäonnistunutta tarinaa!
Sun elämähän on kokoajan tauolla jos kerran olet kotona lapsen kanssa!
Se että olet vaan kotona lapsen kanssa on sitten omaa valintaa.
Työnjakoa kannattaa aina miettiä, miten paljon kotihommia kuuluu sille joka on kotona päivittäin ja mitä sille joka on esim. 9 h päivästä töissä. Kuuluuko työssäkävijän nostaa jalat ilmaan ja toisen palvella häntä, muuttuuko tilanne kun molemmat töissä?
Minusta on kätevämpää että teen ruuat, pyykit ja siivoan mitä ehdin kunnes mies tulee kotiin. Näin saadaan yhteistä aikaa illaksi.
Seksin ei pitäisi kuulua listaan, paitsi ehkä miksi mies ei jaksa töitten jälkeen antaa sulle.
Seksi on hauska, parisuhteen syvyyttä lisäävä ja hellyyttä jakava asia.
Perhe-elämää on jatkuvasti meillä lapsi kuoli ja perhe-elämää tässä vaan pidetään.
Varaan itse muutaman ajan tänään, ihan vaan sillä että niitä ei tartte miehen soittaa vasta illalla (jos kaikkia saa illalla enää kiinnikään) ja mieshän tekee töitä. Itse istun nytkin koneella, kohta menen laittaan muksuille aamupalaa. Voin koko päivän soittaa.
Ala vaikka joku harrastus, menet vaikka uimaan lauantai aamusin yksin jos et muuta keksi.
Kotoa kannattaa irrottautua, vauvan kanssa voi liikkua. Ota eväitä mukaan. Sovi vaikka miehen kanssa että näette jossain puistossa sen töitten jälkeen.
Ja itse kannattaa tehdä muutos seksihaluihin, ei mies voi olla paha jos haluaa sinua?
Liikuntaa, hyvää terveellistä ruokaa ja hanki jotain uusia alusvaatteita joissa sun on kiva olla.
Jos olo on vaan synkkä niin kannattaa miettiä voisiko takana olla synnytyksen jälkeinen masennus.