Olen pitkään ollut kiinnostunut ihmisestä, jota en oikeastaan tunne. Vinkkejä ?
Oltiin aikanaan samassa opiskelupaikassa ja silleen ehkä hänkin muistaa minut, mutta emme ole koskaan jutelleet.
Vieläkin monen vuoden jälkeen mietin häntä ja jos hän tulee kadulla vastaan, niin tulee ihan kummallinen olo vieläkin ja pari päivää vaan mietin häntä enkä pysty ajattelemaan mitään muuta...
Onko ehdotuksia, miten voisi tuollaiselle kuitenkin tuntemattomalle ihmisille kertoa kiinnostuksestaan ilman että tulee leimatuksia ihan idiootiksi. En tiedä hänen statustaan, itse olisin vapaa.
Kommentit (10)
Mulla alkaa mennä hermot, kun ajatukset taas pyörii vaan tuossa ihmisessä.
Onko hullu ajatus soittaa?
Mulla alkaa mennä hermot, kun ajatukset taas pyörii vaan tuossa ihmisessä.
Onko hullu ajatus soittaa?
Tarkennetaan vielä, että menen kadulla kohdatessa jotenkin aina vähän paniikkiin enkä usko, että uskaltaisin aloittaa jutustelua.
kun ette ole pitkään aikaan nähneet tai jos on fb niin siellä jutustelet.
Sovi tapaaminen kun ette ole pitkään aikaan nähneet tai jos on fb niin siellä jutustelet.
No kun en tiedä, miten tuollaista tapaamista voisi ehdottaa, kun emme tosiaan ole koskaan ennen jutelleet... siis olemme kyllä törmäilleet koululla ja silloin "vaihtaneet katseita" tms. eli hän ehkä muistaa nähneensa minut, mutta emme ole oikeasti tavanneet.
oot facebookissa niin pyydä sielä kaveriksi ja laita viestiä :)
oot facebookissa niin pyydä sielä kaveriksi ja laita viestiä :)
En ole eikä hänkään näytä olevan.
Sähköpostin tai kirjeen lähettäminen tuntuisi huonolta, koska sitten ei ole koskaan 100% varma onko se mennyt perille ja sitten skitsoilisin ihan hirveästi kun odottaisin vastausta, jota ei kuuluisi...
Pystytkö jotenkin hankkiutumaan lähipiiriin, siis harrastuksiin tai vaikka muuttaa naapuriin :)
Itse en uskaltaisi soittaa! Pystytkö jotenkin hankkiutumaan lähipiiriin, siis harrastuksiin tai vaikka muuttaa naapuriin :)
Tuo naapuriin muuttaminen kuulostaa aika pervolta !!!
Kyllä uskoisin uskaltavani soittaa, mutta miten toinen siihen mahtaisi suhtautua?
samoille seuduille yhtä aikaa.Mieluummin selvin päin.Ellet sitten ole kiinnostunut vain seksistä.