Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yöllä vieraan kotiin juomaan!?

Vierailija
26.07.2022 |

En ymmärrä kuinka nainen voi lähteä keskellä yötä täysin tuntemattoman miehen kotiin humalahakuisesti. Mikä tällaiseen on syynä? Nyt en puhu edes siitä mitä voi käydä vaan miksi lähtee? Onko syynä seikkailunhalu, tylsistyminen, viinanhimo, kostaminen, seksinhalu vai mikä?

Itse en lähtisi tuntemattoman kadulla tavatun kanssa juomaan oli tämä sitten nainen tai mies. En halua syyllistää vaan ymmärtää. Kerro jonkin kokemuksesi valossa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrät kuitenkin jos se joka menee yöllä vieraan kotiin juomaan on mies?

Vierailija
2/23 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja olen joskus tavannut tällaisia naisia. Oma tulkintani on, että nainen on jo tässä vaiheessa ollut niin humalassa, että järki ei enää toimi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrät kuitenkin jos se joka menee yöllä vieraan kotiin juomaan on mies?

Kun sen noin esität, niin pakko myöntää, että se miesten lähtö yhdessä juopottelemaan vieraankin kanssa ei samanlailla yllätä. En sitäkään kyllä ymmärrä kuin jonain elokuvaversiona, jossa Ville H lähtee venäläisten kanssa ryyppäämään kulttuurisyistä. 

Ap

Vierailija
4/23 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva kai lähtee sinänsä juomaan. Jos tapaan mukavan tyypin, olen aika monta kertaa mennyt toisen kotiin yöllä, silloin kun olen uutta parisuhdetta etsinyt. Siitä olen tarkka, että en juo paljon, vaikka tarjottaisiin. En ole koskaan sammunut, niin etten tajuaisi mitä tapahtuu. Onneksi mitään pahaa ei olekaan tapahtunut.

Vierailija
5/23 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva kai lähtee sinänsä juomaan. Jos tapaan mukavan tyypin, olen aika monta kertaa mennyt toisen kotiin yöllä, silloin kun olen uutta parisuhdetta etsinyt. Siitä olen tarkka, että en juo paljon, vaikka tarjottaisiin. En ole koskaan sammunut, niin etten tajuaisi mitä tapahtuu. Onneksi mitään pahaa ei olekaan tapahtunut.

Mulle kävi kerran, että mies yritti juottaa humalaan sekoittamalla liian vahvoja drinkkejä. Sitten alkoi pussaamaan ja käpälöimään, mutta sain riuhdottua itseni irti ja juoksin ulos. En tiedä miten tuohon olisi suhtauduttu oikeudessa, jos olisi mennyt raiskauksesi.

Vierailija
6/23 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi kerran, että mies yritti juottaa humalaan sekoittamalla liian vahvoja drinkkejä. Sitten alkoi pussaamaan ja käpälöimään, mutta sain riuhdottua itseni irti ja juoksin ulos. En tiedä miten tuohon olisi suhtauduttu oikeudessa, jos olisi mennyt raiskauksesi.

Sana vastaan sana. Halusitko juoda vai pakotettiinko sinut juomaan? En ole juristi, joten en osaa sanoa miten tulkittaisiin.

Miehelle tällainen tilanne voi johtaa siihen, että tulee turpiin, jos toinen muuttuu viinasta aggressiiviseksi.

Ap

Vierailija
7/23 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas jeesustelaan naisten juomisella. Naisilla on ihan sama oikeus ryypätä turvallisesti kuin miehillä. Jos tietää tulevansa aggressiiviseksi juomisesta, ei vaan pidä juoda. Oikeudessa alkoholin käyttö ei ole mikään selitys.

Vierailija
8/23 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000 luvulla se oli naisille arveluttavaa, mutta varmaan turvallisempaa kuin nykyään. Nyt on huumealkoholijampat liikkeellä.

Vierailija
9/23 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja olen mennyt tuntemattoman naisen pyynnöstä hänen kotiinsa keskellä yötä. Voitko ymmärtää minua lainkaan?

Vierailija
10/23 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos nainen lähtee humalahakuisesti kadulle, jossa tapaa (porttikongissa kjusella?) random miehen, jonka kotiin lähtee ryyppäämään. Eiks toi ole suorastaan itsetuhoista.

Vierailija
11/23 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jos nainen lähtee humalahakuisesti kadulle, jossa tapaa (porttikongissa kjusella?) random miehen, jonka kotiin lähtee ryyppäämään. Eiks toi ole suorastaan itsetuhoista.

Etkö tajua, että naisella on ihan sama oikeus kuin miehellä ryypätä ihan missä ja miten haluaa ilman että joutuu hyväksikäytetyksi tai minkäänlaisen väkivallan kohteeksi. On eri asia, jos ryyppääminen kielletään kaikilta.

Vierailija
12/23 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana lähdinkin joskus, ajatuksena että ei seksiä kuin kaverillista ajanviettoa. Joskus onnistui, istuttiin jonkun aikaa juttelemassa ja kuuntelemassa musiikkia ja lähdin sitten kotiin. Joskus taas alkoi mies inttää, että olen seksiä velkaa ja joskus oli vähän pakko suostua. Tiesin kuitenkin että oma vikani oli.

Vierailija
13/23 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin joitain vuosia sitten Tinderissä luotettavan oloisen miehen. Viestitellessä tein selväksi, etten hae pelkkää seksiä vaan pidemmällä tähtäimellä parisuhdetta. Tiesin miehen koko nimen, ammatin, koulutustaustan, perhetilanteen jne. etukäteen.

Sovittiin tapaaminen kahvilaan: Mies saapui paikalle ja jo kättelyssä ehdotti baaria kahvin sijaan. Minä kokemattomana Tinder-deittaajana oli hermostuksissani, joten otin viiniä rentoutuakseni. Ja sitä kantoi pöytään mieskin, juottamalla juotti.

Meillä oli yhteisiä tuttuja, joten jostain syystä luotin mieheen, kun hän ehdotti, että lähdetään jatkamaan iltaa hänen luokseen. Puhuttiin viinin juomisesta, ei seksistä. Hänen luonaan olinkin sitten niin humalassa ja juuri eron läpikäyneenä niin hellyydenkipeä, että päädyttiin seksiin. Se oli molemminpuolista, mutta se, mihin en antanut lupaa oli suojaamaton seksi. Sanoin sen hänelle moneen otteeseen. Silti yhtäkkiä huomaan, että mies on kesken kaiken ottanut kumin pois. Jälkikäteen hän lohdutteli, että ei hänellä mitään tauteja ole, ja että ei tuon ikäinen (40 v) enää tule raskaaksi.

Jep. Jouduin ottamaan jälkiehkäisyn ja odottamaan kuukausia, että negatiivinen hiv-testi varmistui.

En ole tytönhupakko, sosiaalitapaus tai alkkis, mutta näin minulle kunnollisellekin naiselle kävi. Melkoista henkistä väkivaltaa. Raiskaukseksi tuota ei nykylainsäädännöllä lasketa, koska olin seksiin suostuvainen.

Kuka tällaista teki? Poliittista uraa melko korkeallakin luonut mies, jonka julkisuuskuvaan ei varmasti tällainen sopisi. Suuni olen silti pitänyt kiinni, koska haluan vain unohtaa.

Vierailija
14/23 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna ollessani useinkin toin ravintolassa tapaamani tuntemattoman miehen kotiini. Ainoa syy miksi näin tein oli haluni saada seksiä. Olisin ollut tosi pettynyt jos seksin sijasta ohjelmassa olisikin ollut viinanjuontia. Onneksi ei niin koskaan käynyt eikä siten jäänyt traumoja sinkkuajalta.

Vierailija
15/23 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö tajua, että naisella on ihan sama oikeus kuin miehellä ryypätä ihan missä ja miten haluaa ilman että joutuu hyväksikäytetyksi tai minkäänlaisen väkivallan kohteeksi. On eri asia, jos ryyppääminen kielletään kaikilta.

Nää on Suomen erityisyyksiä, ei toimi missään muualla päin maailmaa

Vierailija
16/23 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin joitain vuosia sitten Tinderissä luotettavan oloisen miehen. Viestitellessä tein selväksi, etten hae pelkkää seksiä vaan pidemmällä tähtäimellä parisuhdetta. Tiesin miehen koko nimen, ammatin, koulutustaustan, perhetilanteen jne. etukäteen.

Sovittiin tapaaminen kahvilaan: Mies saapui paikalle ja jo kättelyssä ehdotti baaria kahvin sijaan. Minä kokemattomana Tinder-deittaajana oli hermostuksissani, joten otin viiniä rentoutuakseni. Ja sitä kantoi pöytään mieskin, juottamalla juotti.

Meillä oli yhteisiä tuttuja, joten jostain syystä luotin mieheen, kun hän ehdotti, että lähdetään jatkamaan iltaa hänen luokseen. Puhuttiin viinin juomisesta, ei seksistä. Hänen luonaan olinkin sitten niin humalassa ja juuri eron läpikäyneenä niin hellyydenkipeä, että päädyttiin seksiin. Se oli molemminpuolista, mutta se, mihin en antanut lupaa oli suojaamaton seksi. Sanoin sen hänelle moneen otteeseen. Silti yhtäkkiä huomaan, että mies on kesken kaiken ottanut kumin pois. Jälkikäteen hän lohdutteli, että ei hänellä mitään tauteja ole, ja että ei tuon ikäinen (40 v) enää tule raskaaksi.

Jep. Jouduin ottamaan jälkiehkäisyn ja odottamaan kuukausia, että negatiivinen hiv-testi varmistui.

En ole tytönhupakko, sosiaalitapaus tai alkkis, mutta näin minulle kunnollisellekin naiselle kävi. Melkoista henkistä väkivaltaa. Raiskaukseksi tuota ei nykylainsäädännöllä lasketa, koska olin seksiin suostuvainen.

Kuka tällaista teki? Poliittista uraa melko korkeallakin luonut mies, jonka julkisuuskuvaan ei varmasti tällainen sopisi. Suuni olen silti pitänyt kiinni, koska haluan vain unohtaa.

Pahalta tuntuu. Toivottavasti olet vielä löytänyt kunnonkin miehen!

Vierailija
17/23 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin on nähnyt, kun ravinolasta on lähtenyt vähän vastaan pyristelevä nainen parin kolmen miehen mukaan odottavaan taksiin. Arvaahan sen, mitä on sen jälkeen tapahtunut.

Vierailija
18/23 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävelin 23-vuotiaana baarista kotiin yöllä, kun joku mies heitti random rappukäytävän oven edestä että tuleeko pitkänmatkan kulkija viinilasilliselle. Menin ja sitten seurusteltiin puolisen vuotta. Äiti muistelee vieläkin välillä ihannevävyään (tosin kerrottiin kaikille että tavattiin baarissa).

Those were the days.

Vierailija
19/23 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä. En luota tasan yhteenkään mieheen sen vertaa, että lähtisin heidän kotiinsa humalassa.

Vierailija
20/23 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii se toisinkin päin.

Kerran lähdin baarista naisen kotiin jatkoille.

Tyyppi pisti oven takalukkoon ja piilotti avaimet.

Oli parvekekin juuri sen verran korkealla, ettei tohtinut hypätä.

En "hoidellut" mimmiä ja päästi se viimein aamulla lähtemään.