Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies olenko lihava: 161cm/68kg/85E

Vierailija
23.05.2011 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin vastikään toisen lapseni ja olen samoissa mitoissa. Neitivuosiin verrattuna kymppi on tullut lisää, mutta en koe itseäni lihavaksi. Jokunen kilo poies kunhan imetys loppuu niin se riittää.

>Ei se ole se paino merkittävä vaan se mitä peilissä näkyy.

Vierailija
2/13 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä voit varmaan vähän enemmänkin pyytää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa osaa sanoa, että koska painoindeksisi on 26,2 olet ylipainoinen (tosin lievästi). Se miltä näytät ei tule ilmi pelkkien mittojen avulla.

Vierailija
4/13 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitoistani

Vierailija
5/13 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskivartalo on turhan paksu (85 cm rinnan alta), onko sinulla muutenkin keskivartalolihavuutta?

Vierailija
6/13 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskivartalo on turhan paksu (85 cm rinnan alta), onko sinulla muutenkin keskivartalolihavuutta?

keskivartalosta,mulla paino 78 kg ja liivikoko 75 h..ja kukaan ei usko että painan näin paljon!AP!TARKISTA TARVITKO TIUKEMMAN MITAN JA ISOMMAN KUPPIKOON!!AP ON TAKUULLA HYVÄNNÄKÖINEN!

Vierailija
7/13 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea vois olla jotai 75G! Käyppä liiviliikkeessä!

Vierailija
8/13 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleellista on se, miltä näyttää. Ja kaikkia ei edes kiinnosta sekään.

Vierailija
9/13 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mittani olivat 170cm/68 kg, ja hän ei tiennyt painolukemaani. Viihdyn parhaiten painossa 65 kg ja tekee tosi tiukkaa pysyä painoa painossa 63 kg. Nykyään olen huomattavasti isompi ja nykyinen mies tykkää:)

Eli sanoisin, että miehiä on monenlaisia, onneksi exäni on ex, ja parhaiten tiedät oman tilanteesi katsomalla peiliin ja miettimällä, miltä itsestäsi tuntuu. Veikkaan, että kilosi ovat ylävartalossa rintamuksessa ja monet miehet tykkäävät:)

Vierailija
10/13 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 174/98/75G

Vierailija
11/13 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskivartalosta,mulla paino 78 kg ja liivikoko 75 h..ja kukaan ei usko että painan näin paljon!AP!TARKISTA TARVITKO TIUKEMMAN MITAN JA ISOMMAN KUPPIKOON!!AP ON TAKUULLA HYVÄNNÄKÖINEN!

Tätä minäkin ensimmäiseksi epäilin. Minulla on jokseenkin samat mitat, mutta minunkin kokoni on 75G. Paitsi jos olet ollut ikäsi suhteellisen pienirintainen, mutta tasaisen tukeva joka kohdalta.

Vierailija
12/13 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskin rimppakintun tai uhkean venuksen väliltä. Painoa on aika paljon (suhteessa sellaiseen median suosimaan kroppaan), mutta sopivasti jakautuneena tuo paino voi olla täysin ei-lihavan näköinen.

Itsellä muutan on sama paino kuin ap:lla, mutta pituutta 177. Ja silti mahtuu rasvaa vyötärölle, kun raajat on pitkät ja hoikat.

Vierailija
13/13 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varamsti näytät vähintäänkin pullukalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi