Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin raskaustesti voi näyttää raskauden?

Vierailija
23.05.2011 |

Olis vielä 1 viikko ja 1 päivä menkkojen alkamiseen mut tahtoisin saada tuloksen nyt heti. Ei taida vielä näyttää mitään? Kun ei viitsis ihan turhaa kokeilla, kun on vaan yks testi tuolla kaapissa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen niiden menkkojen alkamispäivää?!

Vierailija
2/9 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen niiiiiiiiiiiiiin malttamaton ihminen! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen niiiiiiiiiiiiiin malttamaton ihminen! :)

Vierailija
4/9 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen testannut, kun kuukautiset ovat noin viikon myöhässä. Siinä vaiheessa lähinnä vain varmistaaksesni, sen minkä tiedänkin. Eihän se minulta mitenkään pois ole, kun monet testaavat jo ennen menkkojen alkua, mutta miksi se pitäisi tietää niin aikaisin? Entä jos kuukautiset +-testin jälkeen alkavatkin?

Vierailija
5/9 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain haalean viivan, joten ei vielä kannata testata. Tulee vain pettymyksiä.

Vierailija
6/9 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan eri asia taputella vatsaa, kun ajattelee, että siellä kasvaa joku - joku muu kuin vatsamakkara :)

ap

Vierailija
7/9 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli potentiaalisen hedelmöittymisen jälkeen ihan sellainen olo, että nyt tärppäsi. Siitä noin viiden päivän päästä ei tehnyt yhtään mieli alkoholia, vaikka se yleensä maistuu hyvin ja muutenkin on ollut välillä ello olo. Todennäköisesti nämä tuntemukset johtuvat psykologiasta, mutta silti :)

Me siis ei olla tietoisesti yritetty lasta, mut se olis kyllä hyvin iloinen yllätys. Ja yks laps on jo entuudestaan.

ap

Vierailija
8/9 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 päivänä näytti negaa. 29 päivänä näytti plussaa. Ja jokin herkin testi oli kyseessä.

Vierailija
9/9 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuusi päivää mahdollisesta hedelmöittymisestä? Ei näy kyllä millään vielä, alkio on hädintuskin kiinnittynyt. Mulla näyttänyt testi haalean plussan 10 päivää hedelmöittymisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän