Te joiden lasten nimiä on haukuttu
niin että täytyy täällä sitä nimeä puolustaa. Niin onko sitä nimeä haukuttu ihan oikeassa elämässä vai pahoitatteko mielenne siitä että niitä esim. täällä haukutaan? Tuntuu aika hassulta ajatus että haittais jos joku täällä ei pidä nimestä. Tärkeintähän on että lapsi itse siitä pitää. täällä nyt on niin helppoa heitellä noita kommentteja suuntaan ja toiseen.
Kommentit (5)
Mutta kukaan ei ole irl tullut sitä kommentoimaan.
Nimi sopii pojalle ja that's it. Jos poika ei nimestään tykkää niin voi tulevaisuudessa vaihtaa sen ihan itse.
josta täällä oli just vääntöä... koskaan ei kukaan ole oikeassa elämässä nimeä haukkunut mutta täällä se on joku inhokki nimi.
En ymmärrä sitä että c-nimien antajaa pidetään sivistymättöminä tai lähiömammoina, ja kuitenkin nämä arvostelijat ovat näitä jotka eivät osaa edes lausua nimeä :D Toisessa ketjussa joku sanoi ääntävänsä sen aina Lusa :)
Kumpikohan tässäkin tapauksessa on se sivistymätön lähiömamma?
Me olemme antaneet Luca nimen kuuluisan Italialaisen kapelimestarin mukaan. Tästä voitte päätellä perheemme harrastuksen, olemme matkustaneet paljon maailmalla ja nimi on meille vain kaunis ja sopiva pojallemme. Emme aiemmin ajatelleet että on kiellettyä antaa kansainvälinen nimi kun kerran täällä Suomessa asumme.
Itse olen siitä huolimatta pahoittanut mieleni näistä ilkeistä kommenteista koska pelkään että joku oikeastikkin kuvittelee pojan nimen vuoksi huonommaksi kuin on... sitten taas tulen järkiini ja totean etti meidän tuttva/ystävä piirissä ole näin tyhmiä ihmisiä jotka näin tekisi. heitä on vain täällä av:lla pätemässä ja haukkumassa ja se kertoo enemmän heistä kuin minusta tai poikamme nimestä.
Täälläkin tulee aina vastaan noilla inhokki-listoilla. Mutta ei se minua heilauta pätkääkään. Kaikesta ei voi tykätä, sehän on nyt ihan selvä. Ei sellaista nimeä maailmasta löytyiskään mistä kaikki tykkäis. Ja minullakin on liuta nimitä mitä en ikinä omille lapsilleni pistäis. Ja miksi niitä ei sais ääneen sanoa. Turha näitä asioita on liian vakavasti ottaa.
Kestoinhokkeja tuntuvat olevan täällä.
Ja ihan normaalia porukkaa ollaan,
mutta ruotsinkielisen sukunimen kanssa ei ehkä olisi istunut Arhippa ja Mielikki.
varmasti löydy nimeä, josta kaikki tykkäisi. Jos nimi ei nostata paljoa tunteita niin voidaan vähintää väittää sitä tylsäksi tai liian tavalliseksi ;)