ei tule kyllä mitään: muksut lähtivät keskenään kouluun ja ei varmaan ottaneet
takkeja/sadetakkeja mukaan. Nyt tulee vettä taivaan täydeltä.. Kyllä tää työnteko välillä haittaa muuta elämää...paskaäiti-fiilis
Kommentit (8)
ei ne teidänkään lapset sokerista liene.
Häntä pystyyn vaan, kyllä niitä oikeitakin paskafiiliksiä oikeista syistä vielä tulee : )
pahalta, kun ovat vasta ekalla ja tokalla.
lakkaa nyt hyvä nainen stressaamasta, lapsilla voi olla hauskaakin, jos kastuvat !
eka-, toka- ja neljäsluokkalinen sadevaatteita.
En hoksannut katsoa taívaalle aamulla.
Monesti tuo poika pyöräilee 3 km koulusta ihan märkänä ja kurassa. Sadetakki saattaa olla repussa, mutta sitä ei viitsitä laittaa päälle :)
sanoin, että iltapäivällä sataa, ottakaa edes takit, jos ette sadetakkeja. Eivät ottaneet, no omapa on häpeänsä, jos sateessa joutuvat t-paitasillaan polkemaan. Eikä oo yhtää paska-äiti-fiilis :-)
Minä saatoin kouluun ja laitoin kummallekin sadetakin mukaan ja toisen lapsista mielestä olen paskaäiti just sen takia...;-)
Ja vettä tulee siis täälläkin vaakatasossa.
lakkaa nyt hyvä nainen stressaamasta, lapsilla voi olla hauskaakin, jos kastuvat !
minusta ainakin oli lapsena parasta kun sai/joutui kävelemään sateessa, kunhan ei ollut hirveän kylmä ilma. eikä varmaan ole teidän muksuilla kovin pitkä matka kuitenkaan edessä..? ja tämän päiväisestä viisastuneena ensikerralla sitten ne sateenvarjot ehkä muistetaan ottaa matkaan. semmoiset pieneen kasaan meneväthän on ihan käteviä vaikka joka päivä laittaa reppuun varulta mukaan, vai? jos tuon ikäiset siis osaavat jo ne itse avata, kyllä varmaan? :D
ei ne teidänkään lapset sokerista liene.
Häntä pystyyn vaan, kyllä niitä oikeitakin paskafiiliksiä oikeista syistä vielä tulee : )