Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puoleensavetävä lankoni

Vierailija
28.10.2005 |

Olen 25-vuotias, viidettä vuotta naimisissa oleva kolmen lapsen äiti.

Ongelmani on siis mieheni veli, joka vetää minua puoleensa.

Lankoni on varsinainen casanova, enkä missään nimessä haluaisi olla hänen kanssaan suhteessa. Koska me nyt ollaan tällälailla sukua, lankoni ei tarvitse seurassani pitää sitä koviksen ja naistenmiehen roolia, joten olen saanut tutustua hänen muihinkin puoliinsa. Ja nämä muut puolet ne onkin saaneet minut häneen ihastumaan. Meidän huumorintaju käy hyvin yhteen ja ollaan muutenkin aikalailla smalla aaltopituudella. Mikään hirmuisen komea ei lankoni ole, joten hänen ulkonäöstään en mitään väristyksiä saa. Niitä väristyksiä tulee hänen tuoksustaan ja jos hän jossakin yhteydessä sattuu koskettamaan minua.

Toisinaan minusta tuntuu, että hänelläkin on jotain tunteita minua kohtaan. Joskus, kun jotain vitsaillaan tai sitten puhutaan jotain erityisen vakavia, lankoni saattaa katsahtaa minua tietyllä tavalla. Tuon olen huomannut jo aikoja sitten. Itseäni tämä asia on riivannut nyt viimeiset puoli vuotta. Aiemminkin on " sellaisia" ajatuksia käynyt päässä, mutta koska lanko on minua kuutisen vuotta nuorempi, on hän ollut tähän asti aika pentu.

Miestäni rakastan hyvin paljon, eikä meillä ole mitään ihmeempiä ongelmia. En siis todellakaan halua niitä ongelmia käyttäytymiselläni aiheuttaa, mutta koska lankoa tulee nähtyä aika usein, en voi häntä niin vain unohtaakaan. Yritän olla ajattelematta häntä, mutta se ei ota onnistuakseen...

Mitä minä oikein teen?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla