Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei edelleenkään vauvakuumetta!

Vierailija
22.05.2011 |

Esikoinen 1v7kk ja erittäin haasteellinen ja temperamenttinen tapaus (tiedän toki, että kuuluu ikään, mutta silti) :) En jotenkin enää osaa kuvitella, että meille vauvaa tulisi..esikoinen oli vauvana hyvin "helppo" tapaus, alkoi nukkua yönsä (ja nukkuu edelleen) 3 kk iästä lähtien..alkuun 7h, nyt 12h. Haluaisin kuitenkin hänelle sisaruksen ja en kovin pitkää ikäeroakaan. Apua, tuleekohan vauvakuumetta koskaan esikoisen jälkeen? Yöt siis sujuu hyvin, mutta ne päivät..huh huh. Toki raskausaika on aika pitkä ja esikoinen silloin vanhempikin..mietityttää vain tämä asia kovasti. Esikoista yritettiin vuosi ennenkuin tärppäsi ja vauvakuume oli silloin ollut jo kauan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ennen esikoista eikä sen jälkeenkään. Kummatkin lapset on "hankittu", koska haluttiin lapsia mutta mistään kuumeesta ei voi kyllä puhua =)

Vierailija
2/3 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen nyt 1,5-vuotias. Olin kuvitellut haluavani useamman lapsen, mutta nyt en enää tiedä. Kaikki on esikoiselta laitettu talteen mutta en tiedä jaksanko enää. Raskaus, synnytys, vauvavuosi, kaikki todella rankkoja koettelemuksia. Nyt kun meillä on ihana rakas taapero (joka on jo pari kuukautta nukkunut yötkin melko hyvin:)) ja olemme kaikki selvinneet hengissä, mietin, pitäisikö vaan olla tyytyväinen siitä mitä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekat 6 kk synnytyksestä..no onneksi näin ei käynyt, omat voimavarani eivät kestä kahta vaippaikäistä (kaksoset on sitten asia erikseen ja kai sitä kaikkeen tottuu, kaikki pitää vaan olla hyvin järjestelmällistä). Siltikin mietin sitä, että sitten harmittaa, jos tulee liian pitkä ikäero. Olen kyllä vasta 28v eli aikaa on, mutta esikoinen kasvaa kuitenkin koko ajan..mielestäni on hyvä, että ihminen tunnistelee omaa jaksamistaan. Itse voisin olla raskaana, synnyttää ja hoitaa vauvaa, mutta tämä taaperovaihe on raskas (vaikka rakastankin lastani tietenkin yli kaiken). Kaikki muu menee, mutta jatkuva kitinä on raskasta..

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi