No niin, nyt se toteutuu, Stubb vie Suomen väkisin Natoon, kuten oli jo USA:lle luvannutkin
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011052213763506_uu.shtml
"Stubb runnoo hallitusneuvotteluissa Suomea Natoon"
Kiitos vaan hel**tisti teille kokoomusta äänestäneille.
Kommentit (5)
Juurihan sellainen pidettiin. Kyllä kokomustan tavoitteet pitäisi olla kaikilla tiedossa mutta hoitsut ja kampaajat ja muut hyödylliset idiootit äänestävät sankoin joukoin kun saa kokea olonsa hetken aikaa voittajaksi
yli puolet kansasta kuitenkin vastustaa Natoon menemistä. Eikä se, että äänestää jotain puoluetta, tarkoita että on kaikessa samaa mieltä - näinhän monet persutkin sanoo omistaan.
Mielestäni jos Natosta aletaan puhumaan, pitää samalla alkaa purkaa yleistä asevelvollisuutta. Menkööt jenkkien sotiin ne, jotka niihin haluaa.
jenkkimyönteinen sen helvetin pepsari-hymynsä kanssa......Odotettavissa oli, sitä saa mitä tilaa. Sääli, että me muut joudumme siinä ohessa mukaan....
puolelle maailmaa ja kuolee siellä niin pidän Stubbia ja kaltaisiaan murhaajana.