Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eron jälkeiset tunteet- mistä tietää onko todellisia- vai läheisyyden kaipuuta?

Vierailija
22.05.2011 |

Erosimme mutta mies paljasti taannoin rakastavansa minua vieläkin, jotenkin sydämmessä läikähti ja tavatessamme(lapsen haku reissut) välillämme on lämpöä, hymyilemme ja naureskelemme. Pelkään kuitenkin että jos lähtisimme yrittämään,se sama kyllästyminen iskisi minuun uudelleen ja kaikki nuo tuntemukset ovat vain sitä että erotessa mieli kapinoi muutoksiin..tms psykologi paskaa. kokemuksia??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

halutessanne herättää nuo tunteet eloon. Mutta tuskin itseksenne, mutta jos tahdon ja terpaian avulla.

Vierailija
2/7 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lähdin suhteesta koska en tuntenut enää sitä jotakin,rakkautta miestä kohtaan siis.Mutta nyt,tädäm,tunteita löytyykin. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosimme mutta mies paljasti taannoin rakastavansa minua vieläkin, jotenkin sydämmessä läikähti ja tavatessamme(lapsen haku reissut) välillämme on lämpöä, hymyilemme ja naureskelemme. Pelkään kuitenkin että jos lähtisimme yrittämään,se sama kyllästyminen iskisi minuun uudelleen ja kaikki nuo tuntemukset ovat vain sitä että erotessa mieli kapinoi muutoksiin..tms psykologi paskaa. kokemuksia??

Tunteet eivät imeydy ilmasta sinun pystymättä vaikuttamaan niihin. Joten muuta ajatuksiasi tai et.

Vierailija
4/7 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuihtuneet arjessa? Tunteet herätetään eloon tehtävien avulla. Jos olisitte täysin välinpitämättömiä toisianne kohtaan, niin herättäminen olisi (ehkä?) mahdotonta, mutta tuossa tapauksessa ei .

Kun lähdin suhteesta koska en tuntenut enää sitä jotakin,rakkautta miestä kohtaan siis.Mutta nyt,tädäm,tunteita löytyykin. ap

Vierailija
5/7 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla olisi mahdollisuus oikeaan perheeseen.

Vierailija
6/7 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla olisi mahdollisuus oikeaan perheeseen.

Vierailija
7/7 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä itseni puolelta. Erosimme, mutta päätimme palata yhteen, yrittää. Jonkin ajan kuluttua minua alkoi ahdistaa ja jo hetken vapautta maistaneena se alkoi kiinnostaa enemmän. Tuntui että tunteet miestä kohtaan katosivat.

Tiedän että pitkissä suhteissa arki on tasaista tunne puolellakin, mutta jotenkin ajattelin että en halua elää tälläisessä suhteessa, missä en koe rakastavani miestä puolisona,vaan ennemmin ystävänä. Näin jälkeenpäin mieitin,hautautivatko tunteeni tämän vapauden kaipuun alle? Päätin lopettaa suhteen kokonaan,lopullisesti.

Nyt mies on paljastanut tunteitaan uudelleen,kaipaa minua ja lasta. Tunteita taas heräsi itsellänikin, mutta pelkään käyvän uudelleen niin kuin ensimmäisen kerran,enkä halua mitään pelleilyä,en miehen tunteilla,en lapsen,enkä olla naurettava kaikkien silmissä jos homma menee taas puihin.

Mutta nyt ensin,olen ajatellut haluavani olla yksin,hetken aikaa. Ja kun tämä vaihe menee ohi,voin ehdottaa miehelle jonkin sortin katselu vaihetta,jos hän vain vielä on vapaa ja huolii minut. kuulostaako järkevälle yhtään?

Toisaalta,jos miehestä ei olisi kuulunut mitään,en tiedä olisko voimakkaita tunteita noussut? Olen välillä toki miettinyt häntä, mutta olen pitänyt sitä luonnollisena kosa erosta on vielä hetki aikaa ja joskus sitä kaipaa vierelleen jonkun jota rutistaa,näin yksin ollessa. Tod.näköisesti jos miehestä ei olisi kuulunut mitään, olisin jatkanut elämääni normaalisti, koska ajattelin vielä ennen näitä paljastuksia etten todellakaan palaisi yhteen ja se oli jo historiaa..

sekava ap.