Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asutaan helsingissä ja ostettiin mökki Turun saaristosta. Arvaa mitä tapahtui?

Vierailija
22.05.2011 |

Kyllä, nyt on tunkua kyläilijöistä sekä mökille että kaupunkiasuntoon. Mökille koska on niin kiva viettää aikaa yhdessä ja rannalla "omassa" mökissä ja kaupunkiasunnolle, koska emmehän me siellä kuitenkaan kesällä ole.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, nyt on tunkua kyläilijöistä sekä mökille että kaupunkiasuntoon. Mökille koska on niin kiva viettää aikaa yhdessä ja rannalla "omassa" mökissä ja kaupunkiasunnolle, koska emmehän me siellä kuitenkaan kesällä ole.

linja vaan: ilman kutsua ei kylään tulla ja sillä hyvä.

Vierailija
2/6 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varmasti totta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko autotien päässä ja mitä maksoi ja missä tarkalleen? Ihmiset kyllä mielellään käyttävät hyväkseen, se on huomattu. Kaverksi kelpaa silloin hyvin kun on jotain annettavaa.

Vierailija
4/6 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan ole vieraillut kenenkään mökillä ilman kutsua!Enkä kenenkään puolitutun. Ja aina olen vienyt mukaan ruokaa, juomaa ja tuliaisen. Kyllä on moukkamaista hyödyntää toisten mökkiä- jos mulla olisi mökki haluaisin olla siellä ainakin puolet ajasta rauhassa, perheen kesken. Moni kaipaa talven jälkeen lepoa ja rauhaa, jatkuva sosiaalinen kanssakäyminen ja lomahotellin pito mökkioloissa on todella kuormittavaa. Selkeät rajat, kutsutte ketkä haluatte.

Vierailija
5/6 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan ole vieraillut kenenkään mökillä ilman kutsua!Enkä kenenkään puolitutun. Ja aina olen vienyt mukaan ruokaa, juomaa ja tuliaisen. Kyllä on moukkamaista hyödyntää toisten mökkiä- jos mulla olisi mökki haluaisin olla siellä ainakin puolet ajasta rauhassa, perheen kesken. Moni kaipaa talven jälkeen lepoa ja rauhaa, jatkuva sosiaalinen kanssakäyminen ja lomahotellin pito mökkioloissa on todella kuormittavaa. Selkeät rajat, kutsutte ketkä haluatte.

Tässä kohtaa olen muutekin iloinen siitä, että meillä on mökki, jonne ei kauheasti tunkua ole. Pikkuinen, 50 vuotta sitten rakennettu mökki sekä vaja (jossa nukutaan jos appivanhemmat tms. tulevat mökille myös).Ei sähköä, ei juoksevaa vettä, ulkohuussi.

Eikä muuten tule yllätysvieraita, sillä sinne ei pääse kuin veneellä, joten pitää olla oma vene tai sitten saada joltakulta kyyti.

Ainakin saa olla rauhassa omassa pienellä saarella.

Vierailija
6/6 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökki ollut, ensin suvulla ja nyttemmin oma. En ole koskaan kenenkään mökille tuppautunut ilman kutsua. Kutsuttuna en ilman viemisiä ole mennyt. Eikä kukaan ole meidänkään mökille eksynyt kutsumatta.

Missä näitä paljon parjattuja kesäloisia oikein on? Kun en ihan oikeasti tiedä ainuttakaan.