Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Elämän parhaat vuodet takan/nyt/edessä?

Vierailija
22.05.2011 |

Terve

Minusta tuntuu että parhaat vuoteni elämästäni ovat takana ja sen myönnän itselleni. Muistelen kaiholla 18 kesäisen vapautta ja intoa. Ne tärkeimmät ovat menneet, eikä toivoa enää ole.

tiina 23

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 45

Vierailija
2/8 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaat vuodet eivät ole takana. Pakko oll aparempaa edessä.

M39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia, työ, kiirettä. Yksi päivä ajelin työstä kotiin ja mietin, että voiko tämän parempaa ollakaan. Hyvä, haastava päivä työssä, matkalla kotiin oman perheen luokse. Itsevarmuus kohdillaan, tyytyväinen omaan itseeni.

Vierailija
4/8 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää mulla 33

Vierailija
5/8 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikä oli aika kamalaa, parikymppisenä sain ekan mukulan ja sitten muutamien vuosien päästä tokan ja sitten olin kotona monta vuotta, joka kypsytti todenteolla, mutta kun ei töitäkään löytynyt niin ei ollut vaihtoehtoja. Sitten "pääsin" pariksi vuodeksi duuniin jota inhosin, mutten oikein edes tiennyt mitä haluan "isona" tehdä, joten tuntui että vuodet 20-30 olivat melko kamalaa aikaa, vauva-aikojen rankkuudet siinä lisänä..

Nyt olen löytänyt alan, joka todella kiinnostaa (ekan kerran elämässäni tuntuu siltä että tiedän mitä haluan!) ja opiskelut ovat alkamassa, lapset alkavat olla jo helpossa iässä, pystyy ja jaksaa taas pitää huushollin kunnossa ja itsestäkin huolta, ja voi elää muuallakin kuin neljän seinän sisällä, niin tuntuu että NYT se elämä vasta alkaa! :)

Kymmeneen vuoteen ei ole tuntunut että elämässäni olisi enää mitään odottamisen arvoista, nyt taas on, ja se tuntuu ihanalta! Olen taas "herännyt eloon" :)

t. 31 v.

Vierailija
6/8 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua huomaamatta teinkin jo oman aloituksen aiheesta. Juuri nyt 49-vuotiaana nelivuotiaan lapsen äitinä on hyvä olla.

Vierailija
7/8 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia, työ, kiirettä. Yksi päivä ajelin työstä kotiin ja mietin, että voiko tämän parempaa ollakaan. Hyvä, haastava päivä työssä, matkalla kotiin oman perheen luokse. Itsevarmuus kohdillaan, tyytyväinen omaan itseeni.

Vierailija
8/8 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli muutama tosi ihana vuosi parikymppisenä. Elämä oli tosi ihanaa ja tulevaisuus näytti upealta.

...

Sitten tuli sairaus, joka pilasi kaiken. Paskassa ryvettiin vuosia ja nyt sitten kerätään jämiä.

Takana loistava tulevaisuus ja ikää 32 vuotta.