Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On totta että monilla naisilla on pitkät hiukset

Vierailija
22.05.2011 |

mutta aika harvalla on paksut! yleensä on se tyypillinen kamala suomalainen hiirenhäntä, joka on vielä itse värjätty. mikä ei ole positiivistä.

itsellä todella paksu ja hyväkuntoinen tukka, upeasta värjätty,saan aina kehuja!usein minua luullaan espanjalaiseksi yms koska hiukseni on ihan eri maata kuin suomalaisella.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mua ei suoraan sanottuna voisi vähempää toisten ihmisten karvoitukset kiinnostaa. itsellä on pitkä ja paksu tukka, en värjää sitä.

Vierailija
2/7 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä luulet olevasi jotakin!!

kuule kyllä mullakin oli todella paksut hiukset, mutta ei ole enää,koska 4 raskautta ohensi ne 1/4 osaan.ja taatusti en kiusaksesikaan pätkäse niitä,koska ovat takapuoleen asti ja niin osa persoonallisuuttani!

tyttärilläni on ranteen paksuistet yli metrin mittaiset tummat hiukset. että et sinä niiiin erikois tapaus ole! sori jos tiputin sinut pilvilinnoistasi!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä luulet olevasi jotakin!!

kuule kyllä mullakin oli todella paksut hiukset, mutta ei ole enää,koska 4 raskautta ohensi ne 1/4 osaan.ja taatusti en kiusaksesikaan pätkäse niitä,koska ovat takapuoleen asti ja niin osa persoonallisuuttani!

tyttärilläni on ranteen paksuistet yli metrin mittaiset tummat hiukset. että et sinä niiiin erikois tapaus ole! sori jos tiputin sinut pilvilinnoistasi!!

Vierailija
4/7 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä luulet olevasi jotakin!! kuule kyllä mullakin oli todella paksut hiukset, mutta ei ole enää,koska 4 raskautta ohensi ne 1/4 osaan.ja taatusti en kiusaksesikaan pätkäse niitä,koska ovat takapuoleen asti ja niin osa persoonallisuuttani! tyttärilläni on ranteen paksuistet yli metrin mittaiset tummat hiukset. että et sinä niiiin erikois tapaus ole! sori jos tiputin sinut pilvilinnoistasi!!

Vierailija
5/7 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä kyllä hiuksia riittävästi omasta takaa

Vierailija
6/7 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muilla avuilla kuin värjätyillä hiuksilla ja ihan hyvin se on onnistunutkin.

Vierailija
7/7 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paksut ja polvitaipeisiin asti, värjäytän kampaajalla kolmen viikon välein

Tää oli muuten ihan totaalisen paskapuhetta. Oikeasti ohuet, vyötärölle ja en värjää.