Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4v. ottanut rahaa lompakosta...

Vierailija
22.05.2011 |

Miehen 4v. lapsi ottanut lompakostani rahaa (10€). On jo toinen kerta lyhyen ajan sisällä, kun meillä ollessaan ottaa toisen rahaa. (Viimeksi otti isältään) Onko ihan normaalia 4v.:n käytöstä? Viimeksi raha löytyi, nyt ei löydy mistään...ottaa kyllä päähän...miten tässä nyt pitäisi toimia?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mutta muuten sanoisin, että tietysti raha pitää saada takaisin. Osaisiko lapsi kertoa, mihin on laittanut? isänsä voisi jutella vaikka rauhallisesti asiasta ja maanitella kertomaan. Toisaalta ongelma tuon ikäisten kanssa on usein se, etteivät aidosti muista, mihin sen tunkivat. Fakta nyt on, että rahan täytyy olla jossain, ellei ole pytystä vetänyt alas tai syönyt. Tutkitte lapsen tavarat, vaatteet, kassin, sängyn jne. Itse en kyllä jaksaisi 10 Euron päälle pitää kauheaa etsintäsessiota. Vilkaisisin tavarat ennen äidille lähtöä, ettei ajaudu sinne ja luottaisin, että se tulee ennemmin tai myöhemmin esiin. Ja jos ei tule, niin so?

Lapsella ei ole mitään tavaroita mukaan äidille, eli ei voi sinne vahingossa lähteä...kaikki paikat on tutkittu, luule, että lapsi on ottanut rahan ulos, kun oltiin siellä aamupäivällä. Minä menin pienemmän kanssa edeltä, isä lähetti tämän tytön sitten perään ja tuli itse hetken päästä. Eli se raha on voinut olla tytöllä mukana silloin.

ap

Vierailija
22/23 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle 50 senttiä voi olla isompi raha kuin 5 euroa. 4v ei myöskään ymmärrä tuota toisen oma juttua. 10€ on sitä paitsi aika pieni raha siitä että sinä siellä revit pelihousujasi.

Voi olla että lapsen äidillä on tiukkaa ja on halunnut auttaa äitiä. (äiti tuskin on tähän yllyttänyt)

Sinuna selittäisin että rahaa ei saa ottaa ilman lupaa, mutta hänen pyytäessä voit hänelle antaa ihan omaa rahaa, jolla voi ostaa jätskin kaupasta (annat 2€).

Mulla oli tavallista edistyneempi 4v, mutta noin olisi voinut ihan hyvin käydä meilläkin.

ja toisen omasta. Tää oli suorastaan naurettava avaus. On teillä siellä iso ongelma :D. Ottakaa toki yhteyttä varastelevan kieron lapsen äitiinkin tästä!

No kyllä vaan tasan tarkkaan normaali 4v. ymmärtää. Ja normaali tämä lapsi minusta kaikin puolin on. On kyllä leikkirahaa lapsella, siitä ei ole kiinni. Ja nyt on siis raha jossain hukassa. Ärsyttää!!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etko voi yksinkertaisesti laittaa laukkuasi komeroon ja niin korkealle ettei lapsi sinne yleta. Vaikka oman makuuhuoneesi komeroon.

En sano etta talla se kadonnut 10e loytyy mutta ei ainakaan paase enaa toistumaan. Silla ikavaahan tuo on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme