MItä ajattelee nainen, joka hankkiutuu raskaaksi apukoululaisen epileptikon kanssa?
Naisella kaksi teini-ikäistä, jotka otettu huostaan mm. skitsofrenian ja koulukiusaamisen takia.
Nainen löysi uuden ihgun miehen netistä, meni naimisiin ja on nyt raskaana vaikeasta epilepsiasta kärsivälle entiselle apukoululaiselle.
Valioyksilöt jatkavat geenejään.
Kommentit (12)
Mikäs tossa nyt niin kamalaa on? Ennemmin ihmettelen, onko sillä äidillä kaikki ok, kun molemmat lapset otettu huostaan.
Ihan tiedoksi, että kyllä monilla on kaikenlaisia sairauksia jne. ja silti saavat lapsia. Aika vähän tulisi lapsia tähän maahan, jos vain täydelliset valioyksilöt saisivat lisääntyä.
Sinusta minä en siis saisi perussairauteni takia hankkia lapsia? Ja lienee turha edes toivoa, että tietäisit, että suurin osa epilepsiatyypeistä ei ole periytyviä.
Lisäksi toisten ihmisten asiat eivät kuulu kaltaisellesi kyylälle pätkääkään.
mutta olen pohtinut samaa itsekin. Miksi sellaiset ihmiset lisääntyvät kuin kanit, jotka eivät pysty pitämään huolta itsestään lapsista puhumattakaan. Monen sukupolven työttömyyttä, päihdeongelmaa ja muuta syrjäytymistä. Silloin pitäisi tajuta viheltää peli poikki ja todeta, ettei kaikkiia vaan ole tarkoitettu jatkamaan sukuaan... Monet näistä jopa hankkivat aina lisää lapsia kun edelliset on otettu huostaan :(
Epilepsia ei periydy, joten voit olla huoletta.
Epilepsia periytyy, mutta mekanismia ei tunneta.
Mun miehellä on ollut imeväisiän epilepsia, samoin yhdellä meidän kolmesta lapsesta. Epilepsiaa on ollut myös miehen sedällä ja kahdella serkulla.
Aika moista sattumaa, jos perimällä ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
Ja satavarma ettei avioehtoa ole, mies nimittäin omistaa yhdessä äitinsä kanssa kaksion, josta osa menee morsmaikulle kun ero tulee.
Ja erohan tuosta joka tapauksessa tulee. Naista en ole nähnyt, mutta jonkun sortin apukoululainen todennäköisesti hänkin.
apukoululainen... kiva, että se nimike seuraa loppuelämän, jso on jostain syystä joutunut/saanut erityistä tukea koulunkäynnissään. On sitten vajaaälyinen lopun elämäänsä. Onneksi ne "apukoulut" on aika pitkälti historiaa, ja lapset saavat tarvitsemansa tukea omassa koulussa ja omassa lukassa. ei ainakaan leimaannu apukoululaiseksi.
Siisti ajatusmaailmasi ja opettele käyttäytymään.
Joissakin suvuissa voi taipumus siihen periytyä. Mutta se on harvinaista.
Mitäs jos hankkisit ihan ikioman elämän!
vai ootteko kenties laitoshuoltajia?
läksyjä, se on koulupäivä taas huomenna!
Ehdottomasti pitäisi palata aikakauteen jolloin epileptikot pakkosteriloitiin... Oi niitä aikoja!
Pikkasen kuulostaa mielipiteesi joltain natsisaksan ajoilta...
Toivottavasti et itse ole jatkanut "valiogeenejäsi" eteenpäin.