Saataisiin ilmainen lomamatka mutta...
mies ei halua lähteä! Eli tilanne on tämä: Minun vanhempani ehdottivat että ostaisivat mulle ja miehelleni viikon etelänmatkan ihan minne halutaan ja kaikki kulut maksettuna. Ottaisivat lapsemme viikoksi hoitoon loman ajaksi.
Me ei olla ikinä oltu miehen kanssa yhdessä missään viroa pidemmällä koska ei ole ollut varaa.Ja mies ei ole ollut etelässä ikinä. Ollaan oltu 10 vuotta yhdessä ja lomamatka kahdestaan ilman lapsia tulisi tarpeeseen.
Mutta mitä sanookaan mieheni, "ei vois vähempää kiinnostaa". Ei halua lähteä. Suomessakin on riittävän lämmintä. Se ei mun mielestä tässä ole se pointti onko kotimaassa hellettä vai ei?
Mä oon niin pettynyt, olis ollut ihana tilaisuus joita ei joka päivä tule. Ihan itkettää.
Äitini sitten ehdotti että lähtisin hänen kanssa jos ukko ei halua. Hoitakoot sitten lapset yksin viikon. Oonko ihan kusipää jos lähden ilman miestä? Mun edellisestä etelänmatkasta on jo 13 vuotta, tekis mieli kyllä lähteä..
Kommentit (27)
muakaan ei yhtään kiinnosta lähteä mihinkään ulkomaille. viikko kotimaassa kyllä kelpais.
Luulen että se on alkujännitystä.
Nytkin oltiin kyllä puhuttu että lähdetään kaupunkilomalle. Kun kyselin että mihin haluaisit niin vastaus on etttä ihan sama.
Varasin sitten loman niin mies ilmoitti että tulee jo nyt ikävä kotiin :O
Monta kertaa käynyt sama juttu että mies vastustelee mutta loppujenlopuksi on aina tykännyt kun vaan olen järkännyt reissuja/menoja.
Isommat lapset ovat olleet pienempinä vanhemmillani hoidossa viikonloppuja. Mitä vanhemmiksi lapset ovat kasvaneet niin sitä harvemmin kukaan niitä tarjoutuu/haluaa hoitaa. Yksin kukaan ei oikein uskalla ottaa kahta erityislasta koska heissä on niin kova valvominen. Isäni työ taas sisältää paljon matkustelua. Nyt vanhemillani olisi molemmilla loma samaan aikaan ja voisivat lapset ottaa viikoksi.
Lapsia ei ole kastettu joten kummejakaan ei ole. Joskus ollaan saatu muutama lapsi ripoteltua hoitoon samaan aikaan mutta usein nuorin 2v. on jäänyt kotiin.
Kun kaksi lapsista on erityislapsia en voi heitä ihan kelle tahansa tarjota hoitoon, harva haluaa sellaista vastuuta ottaa enkä tohdi sellaista pyytääkään. Mieheni äiti taas käyttää alkoholia liikaa joten sieltä suunnalta ei yökyläily paikkaa löydy.
Mut enempää en jaksa selitellä tukiverkon puutetta, tämmönen meidän tilanne on ja tämmöset kortit oon elämään saanut ja niillä on pelattava.
Katsotaan nyt sitten kenen kanssa lähden matkalle ja minne vai lähdenkö ollenkaan. :)
ap
Jos parisuhteessa on ongelmia, suosittelen perheterapiaa tai parisuhdeleiriä.
Ei ole mitään erityisiä parisuhde ongelmia vaan tarkoitus oli saada kahdenkeskeistä aikaa. :)
ap.
niin silloinkin usein halutaan lapselle ns. siviilikummi joka ajaa ihan saman asian. Kysehän on sitoutumisesta ja siitä että lapsella olisi "tarjolla" uskottu aikuisystävä. Uskonnon kanssa on hyvin harvoin oikeallakaan kummiperinteellä nykyään enää mitään tekemistä.
Toivon että lähdet matkalle edes itse. Varmasti virkistää sinua ja tulee tarpeeseen, teidän perhetilanne erityislapsineen kuulostaa rankalta.
oletko koittanut tuota "seksiloma" kikkaa? Eikö siltikään halua lähteä?
Jos parisuhteessa on ongelmia, suosittelen perheterapiaa tai parisuhdeleiriä.