Harrasta halvemmalla!
Mä olen kova harrastamaan kaikenlaista liikuntaa. Tätä kautta http://halvathinnat.blogspot.com/ olen saanut säästetyksi todella hyviä summia esim. jooga-tuntien hinnoissa. Suosittelen!
Kommentit (4)
Mitä tuossa viestissä yrität kertoa. Tuosta joogan omatoimisesta opettelusta kuitenkin sen verran, että aluksi on hyvä opetella sitä sellaisen henkilön kanssa, joka tietää mitä tekee.
Kirjaston kirjat on sen jälkeen ihan hyvä lisä siihen omaan harjoitteluun, mitä voi, ja kannattaakin alun jälkeen tehdä omissa oloissaan enimmäkseen.
eipä niistä ohjaajista apua ole, jos on tarjolla aidompaa ja tarkempaa ohjetta tarkkasilmäiselle.
Tarkkasilmäinen osaa harjoitella oikein.
Nykyään on mahdollisuudet vaikka mitkä jos haluaa oppia.
Vaikka karetea!
1/5
Näiden videoiden parissa olen viettänyt jo 27 vuotta päivittäin 3h aamuisin 1 h ja iltaisin 2h. Pärjään vaikka susikoiralle. Tietenkin kaikessa liikunnassa tulisi ymmärtää raajojensa linjat. Ettei vedä liikkeitä yli ja harjoittele liian kivuliaasti
Mitä tuossa viestissä yrität kertoa. Tuosta joogan omatoimisesta opettelusta kuitenkin sen verran, että aluksi on hyvä opetella sitä sellaisen henkilön kanssa, joka tietää mitä tekee.
Kirjaston kirjat on sen jälkeen ihan hyvä lisä siihen omaan harjoitteluun, mitä voi, ja kannattaakin alun jälkeen tehdä omissa oloissaan enimmäkseen.
Riippuu edelleen täysin siitä mitä harjottelusta hakee.
ett' joku käskee nostamaan jalkaa tai heiluttamaan kättä ja sitten joukolla tehdään sitä, kun joku pirinaama niin käskee. Harva kehtaa edes väsyneenä sanoa ei.
Siksi liikuntaclubit vetää rahaa.
Olet erilainen. Ei kukaan järkevä viitsi opetella joogaa omatoimisesti kirjaston kirjasta.