Tuleeko miehesi sukuunsa alkoholin käytön kanssa?
Kommentit (5)
Nykyisin se on eksä. Oma isä on alkoholisti, enkä halunnut lapsilleni samaa kohtaloa kuin itelleni, joten ero tuli
Äitinsä ei kyllä juuri alkoholia käytä. Tietysti jossain illanvietoisa tms.
Isällänsä oli alkoholiongelmia, mutta lääkäri määräsi joko totaallisen lopettamisen tai sitten maksan lopullisen posahtimisen. On pysynyt kuivilla. Tosin saa välillä vieroituskohtauksia, kun alkoholia naukkaili melko ahkerasti reilun 30 vuoden ajan :O(
Isä oli aiemmin vähän väkivaltainen kaappijuoppo, nykyään täysraitis. Mieheni alkoholin käyttö on niin epäsuomalaisen rentoa ja täyspäistä, että oikein ihmetyttää. :) Itse olen enemmänkin tyyliä perseet olalle, jos en vahdi juomakättä tosi tarkkaan. Siinä tulen vissiinkin sukuuni. :/ Ei kylläkään kumpikaan juoda usein, humalaan tosi harvoin. Näin perheellisenä rauhoittuu kummasti.
Isoisä oli alkkis, isä ja sedät on alkkiksia ja nyt mies luisuu kovaa vauhtia alkoholismia kohden. Vielä ei häntä ehkä alkkikseksi voi sanoa, mutta juopon tyttärenä näen oireet jo pitkälle ja jos mies ei kohta huomaa tilaansa niin... no, minä en aio toistaa äitini virheitä.