Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kun HIUKSISTA on jankattu paljon niin pieni pointti: Pitkällä tukalla et erotu esim yöelämässä!

Vierailija
21.05.2011 |

Baarissa lauma naisia ja kaikilla pitkä tukka,suorana tai (usein) kiharalla. Mekot lyhyet ja korkkarit,kukaan ei kukaan erotu joukosta,kaikki näyttää samalle..eikö olisi edukkaampaa vähän erottua,joku mieskin saattaisi huomata:D esim tuo yhden tytön ehdottama polkka on naisellinen mutta erottuva jo...tuli vaan mieleen.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella siskoksista pitkät ja usein juuri kiharalla (varsinkin yöelämässä/juhlissa) ja toisella lyhyet hiukset. Arvatkaapa kumpaa varsinkin vastakkainen sukupuoli lähestyy hanakammin...? ;)

tää pitkähiuksinen

Vierailija
22/35 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pidä niitä miesten takia vaan itseni :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ponnarilla tai jollain nuorekkaalla "nutturavirityksellä", mutta eilen jätinkin hiukset auki ja vientiä oli enemmän kuin aikoihin :D

Siinä baarissa kyllä oli aika harvalla naisella pitkät hiukset, johtui ehkä siitä että siellä ei ollut ihan 18-kesäisiä, vaan lähinnä 25-35 vuotiaita.

Vierailija
24/35 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ponnarilla tai jollain nuorekkaalla "nutturavirityksellä", mutta eilen jätinkin hiukset auki ja vientiä oli enemmän kuin aikoihin :D Siinä baarissa kyllä oli aika harvalla naisella pitkät hiukset, johtui ehkä siitä että siellä ei ollut ihan 18-kesäisiä, vaan lähinnä 25-35 vuotiaita.

Olen vähän päälle 30-kymppinen ja omaan pitkän, luonnontaipuisan ja paksun vaalean raidoiteun tukan. Ja tämän olen huomannut että oman ikäisilläni lyhyttä tukkaa on enemmän kuin pitkää. Ehkä minä sitten en ole osannut aikuistua oikealla tavalla kun en ole raaskinut hiuksiani leikata.

Kun käyn baareissa, käyn ikäisteni ja vanhempien paikoissa ja siellä yleensä tukallani erotun. Teiniseduloissa en sitten varmaan ehkä erotukkaan.

No anyway, hiuksiani en aio muuttaa kenenkään muun mielipiteen vuoksi, tykkään tukastani juuri tällaisena.

Vierailija
25/35 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä ne miehet on baarissa kiinnostustaan osoittaneet ihan riittävästi.

Vierailija
26/35 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että... Mutta nyt en tarkoitakaan sellaisia "pitkiä" kuin johonkin lapaluihin saakka vaan lähemmäs vyötäröä.

Vierailija
27/35 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kyllä olla samaa mieltä muiden kanssa, että miehet harvemmin arvostelevat naisia hiusten perusteella, ja useimmat kehutkin hiuksista olen saanut naisilta. Tärkeintä, että jokainen löytää oman tyylinsä. Koska kauneimmaltahan ihminen näyttää, kun on kotonaan hiuksissaan/vaatteissaan/meikissään.

Vierailija
28/35 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mun exät (niitä on kymmeniä) on tykänny mun pitkistä hiuksista.

jos exiä on kymmeniä ja ne on tykänneet sun pitkistä hiuksista niin eikö se ole sama asia kuin huoralla, että kyllä hetkeksi ok mutta pidempään suhteeseen ei..? vai sitäkö haetkin? määrää etkä laatua?

Vierailija
29/35 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä baarissa vaan erottumassa? En minä ainakaan ole koskaan ollut baarissa miestä metsästämässä, vaikka baareissa viihdynkin.

Vierailija
30/35 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mun exät (niitä on kymmeniä) on tykänny mun pitkistä hiuksista.

jos exiä on kymmeniä ja ne on tykänneet sun pitkistä hiuksista niin eikö se ole sama asia kuin huoralla, että kyllä hetkeksi ok mutta pidempään suhteeseen ei..? vai sitäkö haetkin? määrää etkä laatua?

Niin perinteistä av-meininkiä :D Saa kai sitä jokainen hakea mitä hakee. Ei kaikki halua pitkiä parisuhteita ja mikäs siinä, kerranhan täällä vaan eletään.

Itse olen kyllä naimisissa ja uskollinen, enkä ole koskaan harrastanut yhdenillanjuttuja, mutta mikäpä siinä jos niistä saa enemmän irti kuin vaikkapa pitemmästä suhteesta.

Olipa pitkä tukka tai ei ;)

Vierailija
31/35 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa enkä etsi uutta seksiseuraa silloinkaan kun olen baarissa.

Pitkiä hiuksia pidän koska pidän niistä. Jos mieheni oikein hartaasti pyytäisi minua leikkaamaan lyhyeksi niin varmaan leikkaisin, mutta toistaiseksi olen ajatellut että hiustyylini on oma asiani, enkä joudu kyselemään siihen miesten mielipidettä. En osta mekkojanikaan miehiltä kysellen. Mutta joo, jos mieheni pyytäisi että lopettaisin mekkojen ostamisen ja perustelisi miksi, niin sitten ottaisin asian kyllä harkintalistalle. Av-mammojen mieskokemuksilla ei ole mitään vaikutusta mun valintoihini.

Vierailija
32/35 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkään sellasta kynittyä niskatukkaa. Eikä varmaan ole sitten yllätys että minullla on pitkät ja hyvinhoidetut hiukset. Ja käyn kampaajalla usein. Kuuntelen kyllä oman mieheni mielipiteitä, mutta mulle on ihan sama mitä muut miehet on tukastani mieltä.

Vierailija
33/35 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta näkemystä lyhyistä hiuksista kuin kananperse;)! Onko Esim. polkka lyhyt tukka? Ihmisillä on erilainen käsitys lyhyistä hiuksista, kuten tälläkin palstalla on huomattu. Riippuu ihan ihmisestä mikä näyttää hyvältä, toisille sopii pitkät, toisille lyhyet.

t.22(?)

Vierailija
34/35 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hiuksia saakkaan leikata lyhyemmiksi, vaikka ikää tulee. se on eri asia onko niistä tulleet sitten niin ohuet, että lyhentäminen tekee niistä kauniimmat. ihmettelen naisia, jotka lähestyvät neljääkymppiä ja leikkaavat hiukset lyhyiksi, vaikka ne olisivat paksut.

Vierailija
35/35 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut tosi vaaleat,lyhyet hiukset. Ne sopi mulle hyvin ja miehiäkin riitti ihan tarpeeks. Mut muutama vuosi sitten päätin kasvattaa pitkät ja ne on aika näyttävät, paksut kun ovat. Täytyy sanoa, että ensinnäkin tunnen itseni noin 1000 kertaa naisellisemmaksi, ja toiseks, kyllä kerään katseita enemmän niin miehiltä kuin naisilta (tosin se on mulle ihan sama). Negatiivista on se, että on näissä hoitamista ja laittamista, mut itse tykkään tosi paljon, en kyl leikkaa moneen vuoteen ainakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi