HopLop-synttäreille "ilmoittautunut" vain 2 lasta 8 kutsutusta :(
Synttärisankaria ei tunnu haittaavan, mutta mua surettaa kovasti lapseni puolesta.
Ilmestyyköhän juhlapaikalle kuitenkin enemmän lapsia, eli unohdettu vain vastata vastauspyyntöön?
Onko noloa kysellä perään onko kutsutut tulossa?
Kommentit (14)
Kaikille ei vain tule mieleen ilmoittaa, että jes, tulossa ollaan.
ja maksaa sen mukaan vaikka kaikki ei sit tuliskaan? Jos noin on, niin kyselisin kyllä kutsutuilta että tuleeko vai ei. Tyhmiä tuollaiset jotka ei vastaa kutsuun!
Melkein aina synttärikutsuissa pyydetään ilmoittamaan vain allergiat ja jos ei pääse. Luulen, että ainakin osa on lukenut kutsun huolimattomasti eikä ole siksi ilmoittanut.
Meillä tytön synttäreille pyydettiin ilmoittamaan tulosta. Vain kolme kymmenestä ilmoitti, kaikki kuitenkin tulivat.
jos lapsen kaveri/vanhemmat järjestää synttärit sunnuntaina. On hyvin todennäköistä että meidän lapsi ei lähe synttäreille.
Mun mielestä koulukaverien synttärit pitää järjestää viikolla.
Ap:sta en tiedä koska ei sanonut.
lapsen kaverilla olis ollut synttärit pääsiäisunnuntaina. Oltiin jo aiemmin ajateltu että lähetään kylään silloin. Ei mennyt lapsi silloin.
Eikö ihmisillä oikeesti välähdä yhtään että milloin järjestää lapsen synttäritä.
Hyvin suurella todennäköisyydellä moni jää pois jos on pidemmän loman keskellä.
jos lapsen kaveri/vanhemmat järjestää synttärit sunnuntaina. On hyvin todennäköistä että meidän lapsi ei lähe synttäreille.
Ap:sta en tiedä koska ei sanonut.lapsen kaverilla olis ollut synttärit pääsiäisunnuntaina. Oltiin jo aiemmin ajateltu että lähetään kylään silloin. Ei mennyt lapsi silloin.
Eikö ihmisillä oikeesti välähdä yhtään että milloin järjestää lapsen synttäritä.
Ap:sta en tiedä koska ei sanonut.lapsen kaverilla olis ollut synttärit pääsiäisunnuntaina. Oltiin jo aiemmin ajateltu että lähetään kylään silloin. Ei mennyt lapsi silloin.
mutta kaikilla ei ole mahdollista järjestää synttäreitä keskellä viikkoa. Kaikilla kun ei työpäivä ole mikään tyyliin 8-14.
Jos meille tulisi kutsu, jonka ajankohta on keskellä viikkoa, jäisi oletettavasti väliin.
Minä ainakin kyselen vielä perään, jos ei vastauksia kuulu. Helpompaa niin, kuin miettiä ja tuskailla tuleeko ketään...
niin tykkää viikonloppu synttäreistä. varsinkin sunnuntaisin on usein perheen kesken menoa tai suunnitelmia. No usein myös lauantaisin, joten jos on synttärit, niin ois kiva ettei just klo 14.
puolen päivän maissa ois okei ja illemmalla. Enkä mielellään lähde kauas synttäreille sunnuntaina, kun siinä menee kokonainen päivä, ja seuraavana päivänä koulua/töitä, ei sitten ehdi juuri muuta touhuta tai levätä.
Onhan ne lasten synttärit toki tärkeitä ja osallistutaan parhaamme mukaan.
samoille synttäreille tulee sukulaislapsia kauempaa, siksi pidetään viikonloppuna.
Meidän lapsille tulee vain muutama kutsu vuodessa, ja ne pari tuntia viikonloppuna kyllä kyetään järjestämään vapaaksi.
Ap, ilmoititko kutsussa, kuka hoplopin maksaa? Hoplop on sen verran hintava, että ainakaan meidän muksuja ei sinne kovin useita viedä. Itsekö maksat kaikki osallistujat, vai miten nämä hoplop synttärit hoidetaan?
Öh. Musta se nyt on aika automaattista, että kutsuja maksaa HopLopin. Eli, en todellakaan laittanut kutsuun, että me maksetaan.
Ajatteleeko joku tosiaan niin, että vieraat maksavat omat liput?!
Meidän lapsille tulee vain muutama kutsu vuodessa, ja ne pari tuntia viikonloppuna kyllä kyetään järjestämään vapaaksi.
Ap, ilmoititko kutsussa, kuka hoplopin maksaa? Hoplop on sen verran hintava, että ainakaan meidän muksuja ei sinne kovin useita viedä. Itsekö maksat kaikki osallistujat, vai miten nämä hoplop synttärit hoidetaan?
Synttäreiden kustannukset varmistuu vasta juhlapäivänä, kun tiedetään osallistujien määrä. Älä AP ole ainakaan huolissasi siitä asiasta.
Moni on katsonut huolimattomasti kutsun ja aattelevat et vain esteestä pitää ilmoittaa,kuten yleensä on tapana.