Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin teinin kaapista jemmasta 2 savuketta

Vierailija
21.05.2011 |

sattumalta samaa merkkiä kuin mitä minä poltan joskus.

Otin ne talteen, vaihdan omien tupakkieni paikkaa ettei saa enää nyysittyä ja katson ottaako teini asian puheeksi =)

Tuskin

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/4 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ole temppu eikä mikään.... kyllä ruohon saa kivasti laitettua ihan minkä röökin sisään tahansa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puhumaan asiasta. Vaikka itse tupakoit, niin voit hyvin ottaa sen kannan, että lapsesi ei saa polttaa - vanhempien kielteinen kanta vaikuttaa lapsen tupakoinnin aloittamiseen enemmän kuin se, tupakoiko vanhemmat vai ei. Siis ehkäisevästi, ei kannusta tupakointii. Eihän se toki aina toimi niin, että jos vanhemmat kieltää, niin lapsi ei tupakoi, ja os vanhemmat ei kiellä, niin lapsi tupakoi, mutta aina kannattaa yrittää, jos se oman lapsen kohdalla tepsisi.

Omat vanhempani takavarikoivat minulta myös löytämänsä tupakat, mutta eivät ikinä puhuneet asiasta mitään, eivät valistaneet, eivät suoraan kieltäneet ja kertoneet, miksi eivät tahtoisi minun tupakoivan. Kun oma teinini jäi kiinni tupakoinnista, otin asian heti puheeksi, lisäksi lopetin rahan antamisen (koska en maksa sen tupakoita), yritin kertoa kaikkia tupakoinnin huonoja puolia, annoin vinkkejä miten lopettaa ja miten voi olla tupakoivien kavereiden seurassa ilman, että itse tupakoi jne. Tyttö poltti pari kuukautta ja lopetti sitten, eikä ainakaan vielä ole aloittanut uudestaan. Toki kyse on aina omasta valinnasta, ei vanhemmat voi estää tupakointia, jos teini tahtoo polttaa, kyllä se keinot aina keksii, mutta kannattaa ainakin yrittää heti alussa ottaa tiukka linja, se saattaa tepsiä.

Vierailija
4/4 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän se tupakointi lopu teiltä molemmilta=).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme