Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä huumeista tulee pienet pupillit?

Vierailija
21.05.2011 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heroiinista.

Vierailija
2/8 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli opiaatit (mm.heroiini),opioidit (buprenorfiini eli Subutex,Tramal yms.) sekä sitten rauhottavat lääkkeet (bentsodiatsepiinit,mm.diapam).Ootko havainnut muita oireita,kun pienet pupillit?Ainakin alkuun ihminen on myös unelias,raukea,puhe hidastunut/sekava,tosin yksilöllistä mutta yleisimmät on kai nuo.Kysy jos tulee mieleen muuta,koitan vastata!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkin kivaa, kun eräs kyylä työpaikalla alkoi joskus kysellä ja ihmetellä pupillieni pienuutta muille työkavereilleni. Kerroin pomolleni tästä ja täti sai varoituksen.

Vierailija
4/8 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on luonnostaan pienemmät,toisilla isommat pupillit.Oon itse Suboxone-korvaushoidossa eikä mun pupilleista voi päätellä ainakaan vieraat mitään,kun on nyt ihan normikokoset,luonnostaan taas tosi isot millon multa enemmän kyseltiin esim.sit taas et oonko vetäny jotain amfetamiinia tms.(Ennen siis kun edes käytin mitään)

Vierailija
5/8 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua epäillään huumeidenkäyttäjäksi..on vaan kiva tietää mitä huumeita sitä nyt vetää :P

olen luonnostani hidas ja nyt vielä usein väsynytkin ja ilmeisesti tämän henkilön mielestä pupillini ovat pienet

Vierailija
6/8 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amfetamiinista ja opioideista pienet.

Vierailija
7/8 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heroinistit,subupäät tai muut pilleristit,ai kun kiva :P

Vierailija
8/8 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alaisena olleita?Ihan henk.koht. voin kertoa että pupillit laajenee lautasen kokoisiksi ja näin kaikilla muillakin ko.aineen käyttäjillä joihin olen törmännyt.Lohdutuksena sulle jolla pienet pupillit: kyllä sen vaan huomaa jos on kamoissa eli ei syytä huoleen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi