Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikeus löytää sopivia vaatteita!

Vierailija
21.05.2011 |

Housuissa liian lyhyet lahkeet ja takeissa tai paidoissa liian lyhyet hihat. Sitten kun ottaa isomman koon niin sehän roikkuu päällä, voi että ottaa päähän tuo vaateostoksilla käynti! Ja kun ei sekään riitä, että muuten istuisi, pitäähän sen vaatteen muutenkin miellyttää silmää esim. värin puolesta. Sitten kuljen samoissa rytkyissä vaikka olis kyllä varaa ostaa uusiakin, ei vaan löydy! Tiedän, etten oo ongelmani kanssa yksin, mutta sainpa taas valittaa....

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten mene liikkeisiin, jotka myy nuorille. Sieltä löytyy aina jotain myös meille aikuisille honkkeleille naisille :)

Kärsin samasta kuin sinä.... Mutta osittain olen ratkaissut sen sillä että käytän mekkoja, hameita, capreja (tai tavalliset housut, jotka ovat minulle caprit), sitten olen löytänyt pari riittävän pitkää laadukasta trikoopaitaa ja niiden päälle toimii kaikki lyhythihaiset tunikat, liivit ym.

Kesä on kiva kun on hamesesonki.

Vierailija
2/2 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkkuja kyllä löytyy mutta asiallisten duunivaatteiden hankkiminen on hankalaa. Ja takit ovat mahdottomuus!

Ostan usein kokoa isommat housut ja ompelen perssaumasta sisään. Takit ovat hankalampia, muutaman olen käyttänyt ompelijalla.

Asun Englannissa, joten kauppasuosittelu jää vähiin, pidä kuitenkin mielessä Next josta saa upeasti istuvia suoria housuja ja jakkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi