Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lapsesi ollut koskaan lastenjuhlissa jotka ovat täydellisesti

Vierailija
21.05.2011 |

epäonnistuneet? Mikä meni silloin vikaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta synttärisankarin kannalta kyllä. Sankari sai tikkaamista vaativan haavan ja joutui käymään päivystyksessä kesken juhlien.

Vierailija
2/7 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat minulle kauhistus: kahdeksasta vieraasta kolmelta irtosi maitohammas. Tunsin pitkään huonoa omaatuntoa siitä, että kakku oli koristeltu irtokarkeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat minulle kauhistus: kahdeksasta vieraasta kolmelta irtosi maitohammas. Tunsin pitkään huonoa omaatuntoa siitä, että kakku oli koristeltu irtokarkeilla.

Vierailija
4/7 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että hammas lähtee eskarilaiselta karkin syönnin vuoksi, ellei heilu jo valmiiksi. Ja jos heiluu, niin senhän kuuluukin lähteä, että uusi mahtuu kasvamaan.

Vierailija
5/7 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jonkun hammas lähtee päivän aikana, niin jonkun toisenkin pitää saada heiluva hampaansa nitkutettua irti. Hampaat on höllässä ainakin mun ryhmässä.

Vierailija
6/7 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten tämä syntymäpäivä sankari kiidätettiin sairaalaan kun ei saanut enää henkeä.

Vierailija
7/7 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En järkänny mitään ohjelmaa ja sitten oli vaan vieraina tosi ujoja tyttöjä joita kaikkia tuntui jännittävän. Yksi kyseli ett kai mut tullaan pian hakemaan. Kakkunakin oli pakastekakku joka ei ollu kunnolla sulanu. Ja lapset huomas sen. Hitto kun mua hävetti. No otin tosta opikseni ja oon panostanu nyt synttäreihin, netistä ettiny vinkkejä ohjelmaksi tms..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä