Kauhea nimi lapselle?
Listataanpas, mitkä ovat kauheimpia nimiä mitä olette kuulleet lapselle annettavan?
Kommentit (132)
Makuasioista ei voi kiistellä, mutta ihmettelen monia kommentteja (esim. nro 35), joissa luetellaan inhokkeina aivan tavallisia suomalaisia nimiä. Nämä henkilöt itse ilmeisesti pitävät muka-kansainvälisistä ja "persoonallisista" nimistä kuten Luna, Mico, Aada jne.
Jennica/Jessica, Pauliina, Joni, Riku
[quote author="Vierailija" time="21.05.2011 klo 17:15"]Oman lapseni nimi on Jessica.
Muutenkin tämä palsta on turha,sillä toisten lasten ja tuttujen nimien haukkuminen on TÖRKEÄÄ!!
[/quote]
WT-nimi
Tunnen muutaman Jessican,eikä kenenkään äiti ole ollut teini,kun ovat saanet lapsensa,vaan jo vanhempia,niin on ihan hyvät ammatitkin.Huoh teitä aikuisia ihmisiä,jotka aina jaksaa vääntää toisten lasten nimistä,kasvakaa aikuisiksi!
[quote author="Vierailija" time="20.05.2011 klo 23:59"]kaameita muotinimiä.
Luna on yksi suosituimpia nimiä,koiralla.Fakta.
Ei ole kivaa kun äidit on vaivalla ja rakkaudella antaneet lapselle nimen. Nyt niitä täällä vaan haukutaan. :( Tää palsta on kyllä tosi törkeä. Ja itsellä on Erica ja Janica nimiset lapset, joita täällä on paljon haukuttukkin. Ja en ole teiniäiti. Sain Janican 32-vuotiaana. Itsenikin ja mieheni nimi taisi olla tuolla pari kertaa. Joten tää on ihan turha palsta!!
Aijai. Itseni SUKULAISTEN ja YSTÄVIEN ja ITSEKIN nimeä on haukuttu, ja paljon....;-;
Nimeni on Päivi ja mieheni Pirkka. Lapsieni nimet ovat taas Mico, Nico, ja Janica...Parhaan kaverini nimi taas on Coco...
JA HUOM!!! En ole teiniäiti, jos sain ekan lapseni Micon kun olin 31-vuotias...Ja Janican sain vasta 37-vuotiaana..Ja voin sanoa, että olen tällä hetkellä 38-vuotta..
Uolevi, Ilari, Ilmari, Erkki, Yrjö, Kaaleppi, Kaapo, Tyko, Antero, Pontus..
Irmeli, Ursula, Henrietta, Aulikki, Kyllikki..
Adonika, Miressa, Adeliina,Bellariina ja muut "muunnokset" ja prinsessanimet..
Meleena, se on lääketieteen termi joka tarkoittaa veristä ripulia.
Mauri, Vertti, Mortti, Luca, Jassu, Pena, Launo
Hinni, Aula, Manna, Jadella, Nitta