Nauhuri piilossa (mies ovela;))
mies jättänyt nauhurin päälle, kun lähti töihin, mitäs tekisitte? PS:Onko tämä laillista?
Kommentit (29)
Lapsista ei tarvitse huolehtia, en juo tai muutenkaan laiminlyö heitä, surullista, että jonkun pitää noin valvoa puolisoansa. AP
kyylä että luet muijasi kirjotuksia netistä niin tee palvelus yhteiskunnalle ja vedä ittes wc.stä alas.
En tiedä onko miehelläsi ollut aidosti aihetta epäilyyn jos ei niin silloin on epänormaalia käytöstä ja ymmärrän hyvin huolesi ja miettisinkin itse haluanko parisuhteelle jatkoa tuollaisen ihmisen kanssa , mutta joskus voi olla aihetta epäillä, niinkuin omalla kohdalla ja kun suoraan kysyminen ei tuota koskaan muuta, kuin kaiken kieltämisen on mahdolliset todisteet koetettava hommata muuten.
Itse sain puolisoni, josta ei olisi kukaan muu ikinä uskonut, että voisi pettää vastaavalla tavalla kiinni ja sitten kun todisteet oli olemassa kysyin suoraan. Valitettavasti tai onnekseni huomasin olleeni oikeassa, että suoraan kysymiseen saa vastaukseksi kieltämisen ja vielä haukut päälle mustasukkaisuudesta! Ämmän ilme oli todella näkemisen arvoinen, kun heti perään laitoin todisteet jakoon! :) sai kenkää heti puolison pestistä..
[quote author="Vierailija" time="20.05.2011 klo 18:33"]jos ei sitten ole jotain nettiheilaa, joskus vuosia sitten on pettänyt. Mua nyt kyllä raivostuttaa tuo nauhuri suunnattomasti, siis omassa kotona on isoveli, joka valvoo???
[/quote]
Aina on ajallisesti mahdollista pettää.
Entinen pettäjä itsekin joka käytti samaa selitystä
[quote author="Vierailija" time="20.05.2011 klo 18:33"]jos ei sitten ole jotain nettiheilaa, joskus vuosia sitten on pettänyt. Mua nyt kyllä raivostuttaa tuo nauhuri suunnattomasti, siis omassa kotona on isoveli, joka valvoo???
[/quote]
Aina on ajallisesti mahdollista pettää.
Entinen pettäjä itsekin joka käytti samaa selitystä
meillä mies ei sentään tainnut nauhuria käyttää, tai ainakaan en koskaan sellaista löytänyt. kaikki netissä kirjoittelemani hän luki tullessaan töistä ja laittoipa koneelle estoja sivustoille, joilla kävin (käsityö- ja askartelu-foorumeja). paras oli, kun hän asensi minun koneeni sulkeutumaan kello kymmeneltä illalla ja piti salasanan salassa, eli ainoastaan hän sai koneen auki sen jälkeen.
emme olleet enää kauan naimisissa sen jälkeen, kun tuo paljastui.
Kerrot lapsille mitäulahjoja toivoisit"joulupukilta";)!
Mulla naksahtais varmaan päässä ja tekisin kiusaa minkä ehtisin!
HUOM! ALOITUS ON TOUKOKUULTA 2011! Tilanne tuskin on akuutti enää.
töissä. Sai mitä halusikin, mutta se oli väärinkäsitys oikeasti. Heitin huumoria yhden miehen kanssa, vähän kaksmielistä ja mies sai nauhalle sen:)
No lopullinen erohan siitä tuli, kun mies otti tosissaan ja mä suutuin!