Miten usein mietitte synnytystänne?
Mä mietin päivittäin, vaikka synnytyksestä on aikaa jo melkeen vuosi.
Onkohan ihan normaalia?
Kommentit (6)
Mikä meni vikaan synnytyksessä?
Itse muistelen kahta aikaisempaa synnytystä päivittäin, mutta edessä onkin ihan kohta kolmas synnytys. Ekaa synnytystä muistelen hyvillä mielin. Toinen olikin sitten jotain muuta.
Mikä meni vikaan synnytyksessä?
Itse muistelen kahta aikaisempaa synnytystä päivittäin, mutta edessä onkin ihan kohta kolmas synnytys. Ekaa synnytystä muistelen hyvillä mielin. Toinen olikin sitten jotain muuta.
kaikki tais mennä pieleen..
Ihania kokemuksia kaikki, helppoja synnytyksiä. Mikään ei ole niin ihana tunne kun saa vauvan ensimmäistä kertaa rinnan päälle!
juuri ollenkaan. Kaikki sujui helposti kahdessa synnytyksessä.
Kaksi synnytystä, ja hienoja kokemuksia. Luomuna syntyivät, rankkaa oli mutta mahtavaa.
Mutta ap jos mietit negatiivisessa mielessä ja tosiaan vaivaa ja pelottaa, ehkä voisit pyytää saatko puhua jonkun kätilön kanssa esimerkiksi synnytyksestäsi? Sisartani auttoi se. Hän koki ensimmäisen synnytyksensä tosi pelottavana ja hurjana. Toinen meni sitten paljon paljon paremmin.
synnytystä en mieti juuri lainkaan, tulevaa taas pohdin lähes päivittäin. lähinnä pelkään etten ehdi sairaalaan, koska ensimmäinenkin synnytys oli niin nopea. mietin myös meneekö yliaikaiseksi (eka ei kyllä mennyt) ja kuinka iso vauva on, arvioidaanko sen koko taas aivan pieleen... ja vaikuttaako huonontunut kuntoni synnytyksn kulkuun jne jne..