Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nauhuri piilossa (mies ovela;))

Vierailija
20.05.2011 |

mies jättänyt nauhurin päälle, kun lähti töihin, mitäs tekisitte? PS:Onko tämä laillista?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kun tulee ne yöllä lukemaan, sillä on tapana lukea kaikki mun nettikirjoituksetkin.

AP

Vierailija
2/29 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai miksi moinen. Laittaisin ehkä tyynyn tms. päälle, tai sammuttaisin nauhurin. Oisko lapsi laittanut vahingossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kun on niin vilkas seuraelämä(vitsi) ;) eli vuorotyö ja muuten lasten kanssa kotona. Ei ole lapsi laittanut, kun on sellaisessa paikassa "piilossa". AP

Vierailija
4/29 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pitäis infota kuuntelulaitteesta.

Laita se laite sen tyynyn päälle odottelemaan.

Vierailija
5/29 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai heittää musiikit täysille, jotenkin alkaa kyllästyttämään tällainen vahtiminen.

Vierailija
6/29 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten laitat takaisin ja olet kuin et oliskaan

Vierailija
7/29 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten laitat takaisin ja olet kuin et oliskaan

et ole kuullut mun laulavan ;) hyvä idis, pari virttä korkealta ja kovaa. Mut hei, ollaan oltu yhdes pian 10v ja mies tekee tällaista?!

Vierailija
8/29 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ap mahdollista, että miehesi olisi itse pettänyt sua joskus, mahdollisesti lähiaikoina? Kokemuksesta voin melko varmasti sanoa, että sellainen ihminen luulee ja epäilee toisen osapuolen pettävän, joka itse on pettänyt tai ajatellut pettämistä. Ehkäpä sun olisi aiheellista alkaa hieman tarkkailla miehesi käytöstä?

Vierailija
9/29 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toista noin jaksaa epäillä, tekee ehkä itsekin jotain arveluttavaa...

Vierailija
10/29 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei sitten ole jotain nettiheilaa, joskus vuosia sitten on pettänyt. Mua nyt kyllä raivostuttaa tuo nauhuri suunnattomasti, siis omassa kotona on isoveli, joka valvoo???

Vierailija
11/29 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kaihertaa suunnattomasti, enkä tiedä voinko sitä antaa anteeksi, mut se ei liity naisiin. Voihan tietty olla, että lepertelee rakkausrunoja netissä jollekin onnettomalle joka uskoo, että sanat ovat rakkautta. AP

Vierailija
12/29 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selostat kaiken tekemäsi Mertaranta tyyliin, laulaa luikautat välillä "Ihanaa, äiti, ihanaa", Taivas varjele" ja vielä viimeiseksi sen "Poika on tullut kotiin".

Vierailija
13/29 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa se alkeellinen

Vierailija
14/29 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanelukone, joka nauhoittaa elikä nauhuri. AP

Vierailija
15/29 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin ei toimi kuin todella sairas mieli. Jussi Parviainenhan teki noin, ja kaikki tietää millainen hän on. Mä menisin sen nauhurin viereen ja kertoisin, että pelkään vahtivaa miestäni, ja että olen vienyt lapset turvaan turvakotiin.

Vierailija
16/29 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vahtii sua miten hoidat lapsesi kun on poissa.

Vierailija
17/29 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vahtii sua miten hoidat lapsesi kun on poissa.

ei kuulosta terveeltä, mies jonka täytyy noin vahtia.

Vierailija
18/29 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pistäisin sen johonkin omaan jemmaan, en sanoisi mitään ja odottelin alkaako mies kysellä sen perään. Tai sitten nappaisin sisältä vaan sen kasetin ja toimisin muuten samalla tavalla.

Vierailija
19/29 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin ei toimi kuin todella sairas mieli. Jussi Parviainenhan teki noin, ja kaikki tietää millainen hän on. Mä menisin sen nauhurin viereen ja kertoisin, että pelkään vahtivaa miestäni, ja että olen vienyt lapset turvaan turvakotiin.

ja laitontahan tuo on, ota se nauhuri ja vie poliisille tai lakimiehelle, ei helvetti, jos jonkun pitää elää tuollaisen kyyläyksen alaisena ja tolle yhdelle, jos epäilee ettei lapset tule hoidetuksi(äiti kännissä tms) niin syyllistyy heitteillejättöön, jos ne sellaiselle äidille jättää. JSSAP

Vierailija
20/29 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoinen nauhoittelu ja nettikirjoitusten jäljittäminen ei ole terveen ihmisen hommaa.

Oletko varma, ettei ole myös videokamera jossain? Tai lisää noita sanelukoneita?

AP:N MIES, JOS LUET TÄMÄN, HAE ITSELLESI APUA!