Jos saa lähestymiskiellon, mihin se kiellon saanut menee kotoaan, jos
ei ole ketään sukulaisia tai tuttavia, jotka haluaa tai pystyy majoittaan. Eikä sukulaisia voi edes velvoittaa majoittamaan ketään täysi-ikäistä.
Jos käräjäoikeus määrää siis lähestymiskiellon, niin mikä taho hommaa majapaikan, kun kotiinkaan ei voi mennä?
Kommentit (7)
Ja kertoo että tuli lähestymiskielto, joten kotiin ei ole asiaa, joten pitäisi saada asunto.
Luultavasti eivät tarjoa ihan parasta ja halutuimmalta alueelta asuntoa, joten on otettava se mitä tarjotaan.
En tiedä muiden kaupunkien asuntotilannetta, mutta minun kotikaupungissa asunto järjestyisi varmaan parissa viikossa.
aikuisella ihmisellä ole ihan itsellään velvollisuus hommata itselleen asuinpaikka?!?
Että yhteiskunnan pitäisi oikein asunto järjestää lähestymiskiellon saaneelle. Voi hyvää päivää teitä ihmiset. Omista tekemisistään pitää ottaa vastuu IHAN ITSE.
Eikä kaveritkaan, mikäli kun niitä ees on.
Mistä siis asunto? Tuskin asuntotoimisto niin nopeaan saa hommattua luukkua, että heti oisi.
En tiedä, ei kai mikään.
Mä seurasin vierestä tilannetta jossa mies määrättiin lähestymiskieltoon eikä saanut mennä yhteiseen kotiin, ei edes vaatteitaan hakemaan. Tai joo, olisi saanut mennä etukäteen sopimalla mutta eipä naiselle koskaan sopinut niin se siitä.
löytämään sopivan tasokkaan hotellin ja maksaa sen samalla lähestymiskiellon ajaksi. Sviittiä ei aina saa, jos on täyttä, mutta sisäpihanäkymiä ei tarvitse ottaa.
Voi hyvää päivää, miettikää nyt vähän. Mikähän se taho mahtaa olla, jonka pitäisi ihmisen omista asioista huolta pitää, kun on asiansa sössinyt?