Olen kasvattanut ekakertaa pitkän tukan! En osaa laittaa,miten saan kuohkeutta?
Miten föönataan vai miten tähän saisi kaunista ilmavuutta ja "kaarevuutta"? Olen nyt suoristusraudalla suoristellu,mutta menee siis päätäpitkin melkein ja ihan piikkisuora ei kyllä sovi minulle,tahtoisin tälläisen kotikonstein, miten? Linkki : http://www.ebonyjet.com/uploadedImages/EbonyJetcom/10_ITEMS_OR_LESS/Rac…
Kommentit (2)
Laitan pyyhekuivien hiusten tyveen tyvikohottajaa ja muualle jotain muuta, vaikka muotovaahtoa. Föönaa hiukset pää alaspäin, anna hiusten hetki jäähtyä ennenkuin nostat pään ylös.
Ota hiuksista erilleen päällimmäiset osat, sen jälkeen erottele pieni kaistale hiuksia kerrallaan, jotka tupeeraat. Kun olet tupeerannut yhden kaistaleen, käsittele se suoristusraudalla(myös se tupeerattu kohta).
Käsittele hiuksia näin muutamia kerroksia, anna hiusten jäähtyä ja sitten harjaa tupeeraukset auki. Tupeerauksesta jää pörröinen kohta hiusten tyveen, joka kohottaa hiusta. (Pörröisyys jää päällimmäisten hiusten peittoon.)
Päällimmäiset hiukset voit vielä käsitellä suoristusraudalla ja myös muualle voit suoristusraudan avulla tehdä vaikka laineita.
Jos et ole ennen käyttänyt rautaa laineiden/kiharoiden tekoon, sitä kannattaa harjoitella ettei jää "vekkejä" hiuksiin.
pyyhekuivat ja kuivaat ne pää alaspäin kuiviksi. Sitten kiharrat isolla fööniharjalla. Viimeinen lause on kylläkin veikkausta, mulla on paksu, pitkä ja luonnonkihara tukka. Pöyheyttä tulee kun kuivaan pää alaspäin.