Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei ymmärrä kun en suostu osallistumaan sukumökkinsä kunnostustöihin

Vierailija
14.05.2023 |

En ikinä käy siellä joten miksi minun pitäisi käyttää aikaani ko. paikan kunnostamiseen. Nyt on joku paneelikasa ilmestynyt pihaan joka odottaa maalaajaansa. Minulla nyt loma ja jostain kumman syystä hänellä oli oletus että ilman muuta maalaan ne. Ilmoitin että ehdottomasti en, omissakin nurkissa riittää ihan tarpeeksi laitettavaa. Suuttui.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse koska et käy siellä muutenkaan.

Vierailija
2/28 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse koska et käy siellä muutenkaan.

Ei niin. Ehkä se valkenee vielä hänellekin tässä joku päivä😒

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaaminen on kyl rentoa puuhaa. Siihen viellä hyvää musaa.

Vierailija
4/28 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset käy siellä?

Vierailija
5/28 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on muita hommia. Mutta täytyy antaa tuo vinkki miehelle :D

Vierailija
6/28 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset käy siellä?

En halua, ei ole yhtään viihtyisä paikka enkä ole muutenkaan oikein mökkeilijätyyppinen.

Vierailija
7/28 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät vain puolesi. Minunkin on pitänyt opetella sanomaan tiukasti ei moneen asiaan. Ennen välitin liikaa ihmisten reaktiosta. Nyt ei kiinnosta pätkääkään. :D

Vierailija
8/28 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ajattele. Mun exä ehdotti, että hankimme kesämökin. Hän ei tehnyt kodissammekaan yhtikäs mitään kodin töitä. Sanoin, että juu ei kiitos, minulla on täysi työ kodin töissä.

Olisi halunnut 2. työmaan minulle. Johonkin se raja pitää vetää.

Vierailija
9/28 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidät vain puolesi. Minunkin on pitänyt opetella sanomaan tiukasti ei moneen asiaan. Ennen välitin liikaa ihmisten reaktiosta. Nyt ei kiinnosta pätkääkään. :D

Joo, ei tässä ole mitään epäselvää. Ihmettelen että se yllätti miehen noinkin paljon. Kyllä sekin varmaan tajuaa asian kun hetken miettii.

Vierailija
10/28 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi irtisanouduttiin sukumökistä ja hankittiin oma. Sitä on paljon kivempi laittaa yhdessä.

Vierailija
11/28 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Vierailija
12/28 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan tuhlaisi lomaansa muiden ihmisten lautojen maalaamiseen ilmaiseksi?

Vierailija
13/28 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei tässä ole mitään epäselvää. Ihmettelen että se yllätti miehen noinkin paljon. Kyllä sekin varmaan tajuaa asian kun hetken miettii.

Minä olen huomannut, että omalle miehelleni pitää selittää ihan rautalangasta. Meille tuli joskus riitaa sukujuhlista. En halunnut osallistua miehen pikkuserkun synttäreille; en ollut ikinä edes nähnyt koko ihmistä. Hän ymmärsi vasta kun selitin, että en halua istua autossa melkein neljä tuntia vapaapäivänäni täysin tuntemattoman ihmisen takia, enkä itsekään kutsuisi häntä jonkun tuntemattoman sukulaisen synttäreille.

Vierailija
14/28 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset käy siellä?

En halua, ei ole yhtään viihtyisä paikka enkä ole muutenkaan oikein mökkeilijätyyppinen.

Se on kyllä kumma, miksi jotkut luulee, että joku kämänen rötiskö jonkun paskalammen äärellä on paratiisi, jonne muut ihmiset haluaisivat tunkea äkisin työleirille.

Vierailija
15/28 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen huomannut, että omalle miehelleni pitää selittää ihan rautalangasta. Meille tuli joskus riitaa sukujuhlista. En halunnut osallistua miehen pikkuserkun synttäreille; en ollut ikinä edes nähnyt koko ihmistä. Hän ymmärsi vasta kun selitin, että en halua istua autossa melkein neljä tuntia vapaapäivänäni täysin tuntemattoman ihmisen takia, enkä itsekään kutsuisi häntä jonkun tuntemattoman sukulaisen synttäreille.

No selitin kyllä että en halua käyttää aikaa ja vaivaa paikan eteen jossa en ikinä käy enkä ole mitenkään osallisena muutenkaan.

Vierailija
16/28 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset käy siellä?

Se on kyllä kumma, miksi jotkut luulee, että joku kämänen rötiskö jonkun paskalammen äärellä on paratiisi, jonne muut ihmiset haluaisivat tunkea äkisin työleirille.

Juurihan tuo aloittaja kirjoitti, että ei halua mennä mökille eikä halua tehdä töitä jonkun vieraan mökillä.

Vierailija
17/28 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noita törkimyksiä. Meillä oli vastasyntynyt ja häntä vuotta vanhempi lapsi. Miehen sisko vaati miestäni talkoisiin tämän tästä viikonloppuisin.

Meinasipa jäädä miehelläni vapaapäivät perheen kanssa viettämättä.

Mitä liikkui miehen siskon päässä?

Vierailija
18/28 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No selitin kyllä että en halua käyttää aikaa ja vaivaa paikan eteen jossa en ikinä käy enkä ole mitenkään osallisena muutenkaan.

Nojaa. Tavallaanhan se ei olisi ollut (ainoastaan) vaivaa sen paikan hyväkdi, josta et välitä. Se olisi ollut vaivannäköä miehesi hyväksi. Hänen viihtyisyytensä, mielihyvänä, työmääränsä ja niin edelleen. Joista saatat välittää, muttet näköjään tällä tavalla.

Vierailija
19/28 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset käy siellä?

Juurihan tuo aloittaja kirjoitti, että ei halua mennä mökille eikä halua tehdä töitä jonkun vieraan mökillä.

Tavaappas nyt uudelleen, mitä siinä sanottiin. Ikinä ihmeteltiin miksi mökkien omistajat luulee että muut ihmiset ovat valmiita tulemaan orjatyövoimaksi heidän kämäselle mökille. Ilmaiseksi.

Vierailija
20/28 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nojaa. Tavallaanhan se ei olisi ollut (ainoastaan) vaivaa sen paikan hyväkdi, josta et välitä. Se olisi ollut vaivannäköä miehesi hyväksi. Hänen viihtyisyytensä, mielihyvänä, työmääränsä ja niin edelleen. Joista saatat välittää, muttet näköjään tällä tavalla.

Just. Eipä mieskään ajatellut tuossa kohtaa minun työmäärää, viihtyisyyttä ja mielihyvää😂