onko tällä muita -89 -syntyineitä?
Kommentit (13)
Toivottavasti sinulla ei ole lapsia!! Olet itsekkin vielä lapsi ja huomaat sen kyllä kun olet aikuistunut! Demi.fi olis sulle varmaan sopivampi paikka.
Toivottavasti sinulla ei ole lapsia!! Olet itsekkin vielä lapsi ja huomaat sen kyllä kun olet aikuistunut! Demi.fi olis sulle varmaan sopivampi paikka.
elämänkokemusta löytyy, uskallan veikata, rutkasti enemmän mitä sinulta. lapsiaki löytyy pari kappaletta. ap
tääl yks. Yllättävän paljon tääl on meitä nuorempia :)
^^
ja silti painitaan jo samassa sarjassa.näin ne aikuisiällä ikäerot kaventuu.kohta taas kasvaa ku sinä virkkaat sukkaa ja minä oon vielä yhteiskuntaa rakemtamassa.
elämänkokemusta löytyy, uskallan veikata, rutkasti enemmän mitä sinulta. lapsiaki löytyy pari kappaletta. ap
Eivaan oikeesti täällä kirjottaa tuo "onko täällä muita -92syntyneitä"-ketjun aloittaja. :)
Läpällä siis..lue tuo ketju niin ehkä ymmärrät.
Oikeasti olen siis sitä mieltä että ikä on täysin toisarvoinen asia äitiydessä!
Poika 4,5kk on kotona kera mies ja koira :)
kirjoittaa noin fiksusti. tuo minusta niin noloa.. ehkä joskus sinäkin kasvat ja osaat käyttäytyä. :)
kommentoiko vanhemmat ihmiset sinulle jotakin iästä tai jostain muusta? kenties vanhemmat moittivat kun pitää nuoremmille noin puhua?
Eivaan oikeesti täällä kirjottaa tuo "onko täällä muita -92syntyneitä"-ketjun aloittaja. :)
Läpällä siis..lue tuo ketju niin ehkä ymmärrät.Oikeasti olen siis sitä mieltä että ikä on täysin toisarvoinen asia äitiydessä!
kirjoittaa noin fiksusti. tuo minusta niin noloa.. ehkä joskus sinäkin kasvat ja osaat käyttäytyä. :)
kommentoiko vanhemmat ihmiset sinulle jotakin iästä tai jostain muusta? kenties vanhemmat moittivat kun pitää nuoremmille noin puhua?
jää vaan päälle ku lukee nuita muita keskusteluja.yleinen tapa on ettiä keino millä saa alottalan lynkattua..ap
no luin kommenttis ni eipä sekään kovin fikua tekstiä ollut. :D heh
no luin kommenttis ni eipä sekään kovin fikua tekstiä ollut. :D heh
ja jyväskylän läheltä :)