Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teiniäitibloggaaja onkin mun naapuri!

Vierailija
19.05.2011 |

Täällä joskus puitiin teiniäitibloggaajia ja meinasin tipahtaa jaloiltani kun yks niistä onkin mun naapuri :D Hienoa seurata livenä kuinka just niin pinnalliselta vaikuttaa kun minkä kuvan itestään blogissaan antaa! Hah.

Kommentit (26)

Vierailija
22/26 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on Aniina-blogi. Kiitos sille joka valasi mua ku en ite muistanut :D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anniina: "Thanks AV-palsta when the pimp my life again. Sydämellä, teiniäitibloggaaja ?"

Tuon Anniina tarkoitti puhtaasti huumorilla, viitaten av-harakoiden taipumukseen luokitella teiniäideiksi myös nuoret (20+) äidit ja arvostella heitä ihan kaikesta kirjoitustaitoa myöten.

Ap:lle terveiset että Anniina on tietoinen tästä ketjusta, siis onnellista naapuruutta teille vaan! Hahhah!

Vierailija
24/26 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämän kyseisen blogin kirjoittajan naapurilla tosiaan mitään elämää? Kun kuluttaa aikaansa naapurinsa kyttäämiseen ja tänne tämmöisten julkaisemiseen. Saatko jotain mielihyvää kun loukkaat naapuriasì? Tämän perusteella sinusta ei saa ainakaan aikuista kuvaa, joten minkä takia arvostelet muita. Ja kaiken lisäksi blogin kirjoittaja kun ei ole teiniäiti.

Vierailija
25/26 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkö oot lapsellinen! Hanki elämä :D mä ainakin luen tuota blogia ja voin olla 110% että tuo on paljoooon viisaampi ja aikuisempi kuin sinä! Sinuna muuttaisin pois jos noin häiritsee :D

Vierailija
26/26 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä mulla ei ole blogia, en todellakaan halua tulla ruodituksi netissä! Mutta ken julkisen blogin perustaa niin ottaa tämän riskin.

Toisenlainen mammablogi on muuten verskin valtakunta, mitä oon katsonut niin hänenkin elämäntyylinsä ja voivottelunsa vauva-arjesta herättää närää, eikä aina syyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan