Jotenkin tykkään tuosta Eskosta...
Saisi pitää Victorian itsellään ja antaa Martinan biletellä ja levytellä
Kommentit (17)
Voinhan tarkentaa, ettet mene tolaltasi: pidän jotenkin tuosta Eskosta sen julkisuuskuvan perusteella mikä on välittynyt lehdistä ja TV:n viihdeohjelmista. Sen sijaan en pidä Martinan vastaavasta vaikutelmasta.
ny aivan ihana! jotenkin niin symppis
heikoilla isät ovat lastenjaossa erotilanteissa.
minä taas olen sitä mieltä että martina on vaan osottanu kypsyyttä kun ei ole lähtenyt tohon eskon julkiseen haukkumisleikkiin mukaan.
luuleeko joku oikeesti että joku viittis itteään täällä puolustaa.. tuskin
mutta ei sekään mikään ihana voi olla jos tommosen akan kanssa on pitkään yhdessä ollut. mun mies on sanonut, että ei koskis Martinaan pitällä tikullakaan. Vastenmielinen akka.
Itseään täällä aina mainostaa myös
Pitihän se arvata, että M itse päivystää täällä
Meinaatko ettei kukaan muu voi sanoa Martinasta mitään positiivista?
Minä en ymmärrä tätä Martinan dissaamista ja Eskon nostoa jalustalle...
lapsuudesta. Ei Eskokaan ole mikään puhdas pulmunen ,kuin antaa ymmärtää.
Pitihän se arvata, että M itse päivystää täällä
Meinaatko ettei kukaan muu voi sanoa Martinasta mitään positiivista? Minä en ymmärrä tätä Martinan dissaamista ja Eskon nostoa jalustalle...
Mulla on omakin ukko ja perhe. Sanoin vain, että jotenkin sen olemus miellyttää. Miten voikin mennä hermot moisesta??
Mulla on omakin ukko ja perhe. Sanoin vain, että jotenkin sen olemus miellyttää. Miten voikin mennä hermot moisesta??
Sinullako? Miksi?
että Martina täällä päivystää. Onhan se ilmiselvää :)
mutta ei sekään mikään ihana voi olla jos tommosen akan kanssa on pitkään yhdessä ollut. mun mies on sanonut, että ei koskis Martinaan pitällä tikullakaan. Vastenmielinen akka.
Vaikka voisihan se olla, että rouva hyvin kelpaisi, jos olisi tilaisuus.
mut muhun tuskin kattois kahta kertaa :) oon sen verran tavis.
Tunnen Eskon lähipiiriä... ja aika normaalia elämää elävät, vaikkakin aika ulkonäkökeskeistä.
apua. ootko oikeesti tota mieltä yhen tv ohjelman perusteella