Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pissaako joku meidän lavuaariin, vai onko hajulukko rikki?

Vierailija
19.05.2011 |

Meidän lavuaari haisee ihan KUSELLE. Siis tosi pahasti. Miltä haisee viemäri, josta on hajulukko rikki? Voiko olla pissan haju? Ajattelin ettei, koska eihän näissä viemäreissä edes kulje wc-pöntön tavarat.

Pissaako mun teinit lavuaariin siis???

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan maantasalla kerrostalossa, jossa on ainakin yhdessä kämpässä homevaurio ja meillä vilisee sokerimuurahaisia...

Vierailija
2/8 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

up..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki siellä näyttäisi olevan ok, luultavasti joku kusee lavuaariin. Hajulukkohan nyt ei oikeastaan voi mennä "rikki" jos se päällepäin näyttää normaalilta eikä ole tukossa.

Vierailija
4/8 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tulevat humalassa kotiin. Silloin sitä voi tehdä jotain noinkin älytöntä.

Vierailija
5/8 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se pissalle haisee, niin enpä usko että hajulukko olisi varsinaisesti rikki. Silloin sieltä tulisi viemärinhaju, mikä on kyl ihan eri kuin pissan haju. Mut enpäs mene vannomaan, jos teillä tuo putki on jotenkin erillinen talon viemäriverkosta?

Avaa ja katso! =) Ja eikö lapsesi suostuisi myöntämään, jos fiksusti kysyt ja ihmettelet heille, mistä haju johtuu?

Vierailija
6/8 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus pesin vessaa jatkuvasti liian kovilla myrkyillä. Vessa haisi kuselle koko ajan ja mä jynssäsin tietty entistä enemmän. Lopulta sain vinkin vaihtaa vessanpesuaineen vähän miedonpaan ja johan loppui haju. Harmi kun en muista enää niitä pesuainemerkkejä.

Vierailija
7/8 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin haisee nimenomaan pissalle. Siis puolen vuoden välein, enkä tajua että miksi haisee pissa eikä viemärinhaju.

Avaa ja putsaa se hajulukko!

Vierailija
8/8 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku taaperon peppua lavuaarissa pestään ja varmaan sitten kerääntyy likaa putkiin.

Tätyy käydä hakemassa putkimiestä kaupasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi