Selvännäkijä linjoilla kysy mitä haluat.
Kommentit (44)
Kerro mun ja mieheni työelämästä. Kuinka meidän käy taloudellisesti?
tietää miten tämä stressaava ja kuluttava pattitilanne perheessämme raukeaa ? On käyty vuosikausia perheneuvojalla. Pitkä liitto takana ja pienet lapset.
Kuinka saan voimaa ja ennenkaikkea rahaa että pääsisin irti tästä, omille jaloilleni kun minulla ei ole työtä vaan opiskelen ?
Pitääkö jäädä tähän liittoon :(
se kuvittelekaan olevansa selvänäkijä vaan selväNnäkijä. Hän näkee selvän. Muuta sitten ei näekään.
Miksi kuvittelet olevasi selvänäkijä?
Kuinka kauan epätietoisuus jatkuu, ja mitä sen jäläkeen? Entä kuinka synnytys menee, onko lapsi terve? Kuinka oma terveyteni tämän kaiken kestää?
Sekä sisareni että minä ollaan nähty ihme unia hänestä.
rangaistaanko niitä binskun murhasta?
millainen?
Jos pystyt näkemään selvän, olet selvännäkijä.
Jos pystt näkemään känniläisen, olet känniläisennäkijä.
Krapulaisennäkijässä tarvitaankin sitten enemmän taitoja. Pitää olla sekä selvännäkijä- ja känniläisennäkijä pystyäkseen olemaan kunnollinen krapulaisennäkijä ja havaitakseen erilaiset tällaiset variaatiot.
Pysykää erossa näistä pimeyden voimista!!
kun hyppii yli kysymyksistä ja vastailee ain niihin jotka koskee itseään!
Kumpi olet: puhdas huijari vaiko saatanallisella pimeyden voimalla tulevaisuuteen katsova okkultisti?
Löytyykö minulle vakkaan kantta? :)
jatytär unessa hirveästi sitä paapoi, ei siis pelännyt. Sanoin vielÄ se on kuollut anna olla rauhassa.
Odotanko tyttöä vai poikaa? Kuinka monta lasta yhteensä saan?
Kysyin, minkänäköinen olen. En ole mies. Olen nainen. 45 v, tummatukkainen, monen lapsen äiti ja isoäitikin jo :D