Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko paljon, jos maksamme 445 euroa yhden lapsen hoidosta kotona?

Vierailija
19.05.2011 |

Siis tuo on meidän osuutemme lastenhoitajan palkasta, tuossa on jo työnantajamaksut mukana (Kelalta ja kunnalta tulee n.450€). Hoitaja saa 900 euroa palkkaa ja maksaa omat veronsa siitä.

Päiväkodissa maksukatto olisi 254, nyt siis 200 euroa enemmän. Onko järkeä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs siinä jos ei ole pikkurahasta pulaa...

Tuo 200 e/kk tarkoittaa kuitenkin vuosi tasolla jo 2400 euron hinnan eroa....

Eli ihan sen mukaan kuin oma perse kestää

Vierailija
2/6 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältyykö siihen pph:n ruoka?

Toisaalta, mietipä itse lähtisitkö toisen kotiin hoitamaan ehkä pientäkin lasta ja laittamaan ruoat 900e palkalla? Joka kuukausi tilillesi napsahtaa 900 euroa ehkä täyspitkistäkin päivistä toisen kotona toisen lapsesta huolehtien ja perheen tapoja noudattaen.

Itse en lähtisi.

t. pph omassa kodissaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältyykö siihen pph:n ruoka? Toisaalta, mietipä itse lähtisitkö toisen kotiin hoitamaan ehkä pientäkin lasta ja laittamaan ruoat 900e palkalla? Joka kuukausi tilillesi napsahtaa 900 euroa ehkä täyspitkistäkin päivistä toisen kotona toisen lapsesta huolehtien ja perheen tapoja noudattaen. Itse en lähtisi. t. pph omassa kodissaan

Vierailija
4/6 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin vaativaa duunia tekis, eli br 900 miinus verot, haloo! Päivätkään ovat tuskin lyhyitä?

Vierailija
5/6 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tulee teille 900 e kk palkalla - verot. No, jos ottaa oman lapsen mukaan tai elää perintörahoilla.

Mutta jos löydätte onneksi olkoon.

1000 % kertaa helpompi antaa lapsen olla päivät kotona. Aamulla hoitoon vieti ja nouto ovat pahimmat päivässä. Nyt lapsi saa herätä omaan tahtiin omasta sängystään, se on 200 euron arvoinen juttu, ehdottomasti !

Vierailija
6/6 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksoin omasta palkastani aikanaan lastenhoitajalle ihan itse 1150 e/kk - verot ja hoitaja sai vielä kotihoidontuen päälle. Enkä ole hyväpalkkainen: miehen kanssa molemmat ansaittiin tuolloin n. 2600 e/kk. Melkein koko palkka upposi tuohon mutta kyllä kannatti!