Palstaileeko mielestäsi täällä nykyisin enemmän ns. latvakakkosia?
Olen ollut huomaavinani tykönäni, että joissain viesteissä ei ole päätä eikä häntää eivätkä edes sovellu tänne vauvapainotteiselle sivustolle, saitille niin kuin sanotaan.
Vielä 2000-luvulla täällä keskusteltiin Arabian astiastoista ja helistimistä, nyt posliineista ja perseenpäristimistä :(
Kommentit (12)
Olen ollut täällä vasta (vihta :D ) noin kuukauden!
Ja olen muuten persu!
ovat kiihdyttäneet tunteita, niin päättelen, vaikka vähän samanlaiset havainnot on kuin ap:lla (kahden vuoden kokemus). Ajattelin odotella vähän ja katsoa josko meno normalisoituisi.
Latvakakkonen tarkoittaa ilmeisesti sekoboltsia? Mainio sana! :D
Että yksi ainoa latvakakkonen aiheuttaa suurta hämminkiä.
Siis usein monissa provoissa saman päivän aikana huomaa, että ne ovat hyvin todennäköisesti saman ihmisen aloittamia. Toisiin ketjuihin ilmestyvät häiriköt ovat tyyliltään myös yllättävän samoja jne...
Parasta on käydä heittelemässä välillä itsekin todella provosoivia viestejä näiden/tämän porvoolaisen ketjuun. Näin pysyy tyytyväisenä puuhakkaasti temmeltämässä niissä parissa omassa ketjussaan, eikä ehdi häiriköidä muualla.
jotka haluaa purkaa omaa riittämättömyyttään ja ahdistustaan nimettöminä kanssaihmisiinsä. Mihinkään keskusteluun ei ikinä saa asiallisia vastauksia, saati että joskus joku keskustelis jostain MUKAVASTA. Jos jostain iloitsee, saa paskaa niskaan. Jos suree, saa vielä enemmän ja haukut päälle. :(
menkää pois, jos ei päristimet kiinnosta
varsinkin kun molemmat tehdään nykyään Kiinassa
Mistä muuten repisin huumoria ja huvia arkeeni? xD
enemmän uskon siihen, että porukasta vaan tulee oahempia, kun roikkuvat täällä vuosia, eivät jaksa enää sympatiseerata ja olla kivoja.
en ole palstaillut täällä kauaa, mutta sinä aikana tänne on kyllä pesiintynyt muutama ihan oikea hullu. Ainakin ns. Palstahullu (joka kirjoittaa niistä leiloista, pauloista ja johannoista), Psykomamma sekä joitain satunnaisempia, esim. se yksi tärähtänyt kirppisbloggari.
Sitten täällä on tietenkin jonkin verran sellaista porukkaa, joka käy vain ilkeilemässä ja aiheuttamassa pahaa mieltä muille. Yksi aktiivinen ryhmä on tietenkin olemassa myös, mutta en viitsi mainita sitä nimeltä, koska muuten tämä ketju menee vain kys. asian ruotimiseksi. He kuitenkin tekevät paljon jankkaavia aloituksia ja työntävät sitä omaa näkökulmaansa moniin ketjuihin, joissa kyse ihan muusta.
Mitkään perseensuristamiset tai muut ei mua haittaa. Arabian astioista tai helistimistä mulla ei olisi mitään sanottavaa.
No posliini kuin posliini, onko tuolla nyt niin eroa?
Milläs luvulla nyt eletään, jos 2000-luku jo meni?
melba, täällä jo vuodesta 1999
No posliini kuin posliini, onko tuolla nyt niin eroa? Milläs luvulla nyt eletään, jos 2000-luku jo meni? melba, täällä jo vuodesta 1999
itse ollut jo vuodesta 1998 ja en ole ihan varma kyllä oliko tuota nikkiä joskus -99.
polkupyörän peräkärryistä :(