Kamalaa miten kateellisia varsinkin naiset on kun kuulevat että on tulossa
perheenlisäystä.Käytös on hirveää.Toki miehissäkin löytyy näitä ilkimyksiä.
Kommentit (22)
Onnea perheenlisäyksestä! :)
Sterilisaatiolupaa odotellen.
Mä en kyllä ole kateellinen, enemmänkin vahingoiloinen :)
Kaikki ovat aina vain ollut todella iloisia meidän puolesta.
Siis millä tavalla tämä on ilmennyt?
Mä onnittelen aina iloisesti kaikkia vauvauutisista, ihan sama monesko tulossa. Ja salaa olen helpottunut että omat yövalvomiset ja koliikkivauvojen kantamiset ovat ohi :)
Vauvat on ihania, mutta en jaksa kyllä kadehtia, itsellä on niin mukava elämänvaihe juuri alkamassa.
Ennemminkin sehän on iloinen asia, jos taas asia ei kiinnosta ollenkaan, miksi pitää olla jotain mieltä asiasta?
Ennemminkin sehän on iloinen asia, jos taas asia ei kiinnosta ollenkaan, miksi pitää olla jotain mieltä asiasta?
Siis jos jotain tuntee kuiten?...
todettin miesten synnärin jälkeinen masennut 29vuotiaana on nyt 42v.Ja silti jaksoi kantaa kaunaa meille kun saimme toisen ennen heitä.Sairas mies!
Kamalaa miten kateellisia varsinkin naiset on kun kuulevat että on tulossa perheenlisäystä.Käytös on hirveää.Toki miehissäkin löytyy näitä ilkimyksiä.
Kuittailen aivan hirveästi "kumin puhkeamisesta" ja "kännipanoista". Eihän sinä mitään kateutta ole, ikävä juttuhan se raskaus on. Ja tajuan kyllä lohduttaa jos raskautettu rupeaa itsekin suremaan.
et vain tajua. Käyttäytyvät vaikeasti kun kerrot tulevasta pikku kutosesta joka syntyy teidän vuokrakolmioon.
Se ei ole kateutta kun miettivät pärjäämistänne.
sen enempää kateutta kuin vahingoniloakaan. Omat kokemukseni ovat aivan toisenlaiset.
Vain vastuuntunnoton mies voi olla ajatella kumi petti ym.Kuules, sun oma vaimo pasko verta ja paskaa pitkin salia ja sinä söit Jouko äitisi paskaa syntyessä.Mites hampaat?
et vain tajua. Käyttäytyvät vaikeasti kun kerrot tulevasta pikku kutosesta joka syntyy teidän vuokrakolmioon. Se ei ole kateutta kun miettivät pärjäämistänne.
Meillä syntyi vitonen meidän vuokraneliöön ja kaikki vilpittömästi onnittelivat :)
Mutta ystäväpiirini taitaakin koostua oikeista ystävistä.
että,haukkui veljeään selän takana ym.vuosikaudet kunnes siirtyi meihin muihin ja nyt veljeä kiusataan töissä.Syö suruunsa.Karmanlaki toimii.
vaikka saattaa jonku mielestä siltä vaikuttaa jos en jaksa esikoistaan odottavilta koko ajan olla kyselemässä miten on raskaus menny ym.. Oma lapseni on jo isompi, joten vauvajutut saati raskausjutut ei vaan jaksa kiinnostaa, sori vaan esikoistaan odottavat!
et vain tajua. Käyttäytyvät vaikeasti kun kerrot tulevasta pikku kutosesta joka syntyy teidän vuokrakolmioon. Se ei ole kateutta kun miettivät pärjäämistänne.
Meillä syntyi vitonen meidän vuokraneliöön ja kaikki vilpittömästi onnittelivat :) Mutta ystäväpiirini taitaakin koostua oikeista ystävistä.
itsekin vilpittömästi onnittelen, mutta ei se jokaisen kohdalla ole koko totuus.
Kuules, sun oma vaimo pasko verta ja paskaa pitkin salia ja sinä söit Jouko äitisi paskaa syntyessä.Mites hampaat?